Gå til innhold

Hva syns dere mødre ALDRI bør gjøre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns at mødre og fedre ikke bør røyke inne, gi barna gotteri hver dag, være synlig beruset når barna er tilstede, rope og skrike til barna eller til hverandre, misbruke eller slå sine barn, mishandle dyr, drepe sine barn eller drepe hverandre.

 

Så det å bruke tv som barnevakt er ikke så ille i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Dop what so ever. Er ikke greit selv om man har barnevakt /barnefri aldri så lenge.

- Synlig beruset foran barna. Som i at man forandrer personlighet

- Oppfordre barna til å bli usunne ved å ha et dårlig kosthold

- Ha det møkkete hjemme ( snakker sånn skikkelig møkkete så det kan utløse astma og hoste/ubehag hos barnet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(og fedre) aldri røyke inne i bilen med barna tilstede. Det er det absolutt værste jeg ser.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke forestille meg at noen ønsker å gjøre noe av det du 21:03 har nevnt mot barna sine, så jeg syns at tv som barnevakt er ille.. Er ett tegn på latskap fra foreldrenes sine + at det kan føre til at barna i senere tid vil prioritere tv fremfor aktivitet, noe som igjen KAN føre til overvekt, som KAN føre til misnøye og depresjon hos barnet.. (les; KAN) Så når du tenker langsiktig, så er det ikke så bra..

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst HI...

Hvis du mener at det er det verste en mor kan gjør, så syntes jeg synd på deg!

Og nei, jeg føler meg ikke truffet, men det svaret faller jo bare på sin egen urimelighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke for å bruke tv som barnevakt, men jeg vil likevel ikke si at det er en ting foreldre ALDRI bør gjøre. Om man gjør det i små mengder så ser jeg ikke helt det store problemet med å la barna se litt tv mens man selv tar en pust i bakken med en kopp kaffe eller med avisen.

Jeg har ingen problemer med å forstå at mange gjør det selv om jeg selv ikke har behov for det enda. Det kan godt være at jeg vil gjøre det samme om noen år;)

 

21:03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud HI, da kan man likesågodt si at man ALDRI må la barnet være ute i regn, for da kan de få våte sokker, og da kan de bli forkjølet, og da kan de få lungebetennelse og da kan de DØ!

Jeeez for et hysteri.

Alt med måte og human decency, så kommer du langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker tv som barnevakt MYE eks når jeg lager middag eller henger opp klær.

Hvis det er noe du mener enn mor aldri bær gjøre, og det er det værste du vet så håper jeg det er en dårlig spøk, hvis ikke er du ganske syk HI...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og la være å vise/gi barnet sitt omsorg og kjærlighet!

 

Da fortjener de ikke barn. Det kun å ha dem som "statussymboler", men ikke ork, tid eller lyst til å ta seg av dem selv, det må være ødeleggende og forferdelig for et barn det.

 

Morskjærligheten skal være ubegrenset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mor bør aldri tvinge barnet sitt til å trene hver dag for å oppfylle sin egen drøm.

 

En mor bør aldri gi barnet alt det peker på.

 

En mor bør aldri gå i Satyricon-T-skjorte.

 

En mor bør aldri gå uanstendig kledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21:03 jeg er enig med deg...snakk om å sette ting litt i perspektiv!

og HI tror du må våkne litt for dette er ting som skjer hver dag!Folk gjør ufattelig mye værre mot barn enn å sette de litt forran tvn, selv om jeg ikke synes mye tvtid er en bra ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mødre burde aldri sitte på internett og fordømme andre mødre for å la barna se på TV ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mødre må aldri overse barna sine.

aldri fysisk, psykisk mishandle barna.

aldri la barna tro at hun ikke er gla i dem, eller at de er til bry.

aldri sette sine behov forran barnets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misbruke rusmidler, røyke inne eller i bilen (eller under graviditet).

Misbruke barna fysisk eller psykisk.

Introdusere nye menn for barna hver eneste uke.

Ikke sørge for primærbehovene til barna.

 

Det med tv driter jeg egentlig en lang marsj i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mødre bør slutte å rakke ned på andre mødre.. (Dere vet at deres handlinger og ord også smitter over på barna)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha så man må ALDRI bruke tv som barnevakt?

 

Latterlig. Brukte tv som barnevakt mens jeg strøyk klær og han så på barnetv kl 18. For en synd! :o;) du burde få ting i perspektiv HI. Du syns at en mor ALDRI skal bruke tv som barnevakt? haha. håper det er en aprilsppøk. men ja, vet det finnes folk uten tv der ute, folk som syns tv er den største synderen. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...