Gå til innhold

Dårligste eller beste aprilspøk du har opplevd/hørt om?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

for noen år siden hadde avisen i lillehammer en genial spøk.

det hadde vært veldig mange ulykker på E6 ved biri, deriblandt flere dødsulykker.. så avisen skrev at det var vedtatt at det skulle bygges fartsdumper på E6. tror du vegvesenet fikk mange sinte tlf?? haha.

og samme avis hadde for et par år siden at maihaugen (et stort museum i lillehammer) ville kjøpe husene til folk i området i bytte mot et nytt hus på intill 4 millioner kroner.. :P

og da skulle man "søke" om dette.. noen gikk rett på og sendte inn prospekter på mail osv :P en annen hadde søkt om å selge dem naboen sitt hus, og han lurte på om de ikke også kunne ta med selve naboen slik at han kunne få ha kjærringa si for seg selv :P mye tyder vel på at han hadde avslørt spøken :P

Hest.no hadde en fantastisk spøk for noen år siden ... De postet et intervju med en kar som angivelig hadde slaktet hesten sin (fordi den hadde en kronisk benskade), spist den til middag - og stoppet ut hestehodet og anrettet det på en fin ramme. Komplett med bilder og det hele. Jeg GRÅT av latter av alle de tåpelige sinte kommentarene ("JEG SKAL FAEN MEG MØTE DEG UNDER FIRE ØYNE OG JEG TAR MED MIN KOMPIS KNYTTNEVEN!!!"), for ikke å snakke om alle de som skjønte spøken og var helt med. "Hei, flott artikkel! Gjorde det samme selv i fjor, og har nå et fantastisk minne om en flott hest og en bedre middag hengende i gangen. Eneste ulempen er at han allerede har begynt å røyte. Noen som har erfaringer med hvilke pelsfarger som røyter mest?" "Ja, brune eller røde hester røyter skikkelig ille når de er stoppet ut! Skimler røyter også en del. Svarte hester derimot røyter nesten ikke :) men husk at det har litt med rasen å gjøre også. Norske hesteraser røyter mer når de er stoppet ut enn arabere og fullblodshester."

Jeg pleier ikke lure noen første april. Men jeg pleier stille meg i en krok eller bak en dør, og så skremme vettet av mannen min når han kommer ut av badet. hehe Dødsgøy! Så unskylder jeg det med at jeg jo heller kunne lurt han ,med å si at jeg var gravid igjen eller noe, men at det faktisk ville vært myyye slemmere. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...