Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #1 Del Skrevet 31. mars 2011 Kort fortalt; Min søster ikke har barn. Hun har kjæreste, men forholdet er ikke spesielt hverken seriøst eller langvarig (foreløpig), og hun vet å nyte livets frukter - både hva opplevelser, reiser, menn, alkohol osv. angår. Selv er jeg samboer, og vi har 3 barn sammen. Jeg har en god og interessant jobb og gode venner, og stortrives både som mor, samboer - og generelt i livet, (selv om livet mitt selvsagt har blitt noe mer "rolig" enn før barna kom.) Jeg elsker samboeren min og barna mine, og selv om jeg ser at de "hindrer" meg i å ta del i enkelte opplevelser, så hadde jeg aldri byttet dem ut. Ikke for noe!! Så til drømmen; Jeg drømte at jeg bodde i en tysk arbeidsleir (type nazi-Tyskland-tider) sammen med samboeren min. Barna mine vet jeg egentlig ikke om eksisterte, de var iallfall aldri tilstede i drømmen. Men jeg var sammen med samboeren min, og vi hadde det ganske ille i denne arbeidsleiren (både vi og alle andre.) Dagene bestod i å jobbe hardt fysisk, uten stort å se frem til annet enn noe få stjålne øyeblikk sammen med kjæresten min. Men en dag bød anledningen seg plutselig; jeg rømte! Og dermed forlot jeg også min samboer. Det som skjedde deretter var ganske merkelig; jeg møtte min søster, og vi var plutselig i 2011! Vi shoppet, reiste, flørtet med kjekke menn - og gjorde stort sett det vi ville, hvor vi ville - og med hvem vi ville (...). Arbeidsleiren eksisterte fremdeles "i bakgrunnen" - men jeg vet ikke lenger hva som skjedde der, og jeg så aldri hverken den eller samboeren min igjen. Hva i alle dager var dette for en drøm!? Jeg har normalt sett ikke så stort behov for å tyde drømmer, for jeg tror ikke nødvendigvis de betyr så mye alltid. Ikke mer enn man VIL at de skal bety, iallfall.. Men som gravid har jeg så mange snåle drømmer at jeg blir litt ekstra fascinert - og nysgjerrig. Noen som tør prøve seg? :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143089556-noen-dr%C3%B8mmetydere-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #2 Del Skrevet 31. mars 2011 Vel, hverdagslivet kan være et ork for alle sammen iblant og det betyr ikke at vi ønsker å bytte ut hverken mann eller barn ) Det første som falt meg inn var at du har en (ubevisst?) følelse av at hverdagen kan være slitsom og grå og føler på et ønske om å være fri. Det betyr ikke at du ønsker å kvitte deg med familien din! Kanskje en helgetur med en venninne eller søsteren din hadde vært bra for deg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143089556-noen-dr%C3%B8mmetydere-her/#findComment-143089826 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #3 Del Skrevet 31. mars 2011 www.droemmetydning.com Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143089556-noen-dr%C3%B8mmetydere-her/#findComment-143089881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå