håp_84 Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Er ca4+2 og i går kom d litt farga utflod på formiddagen..legen mente d kunne vere en inplantasjons blødning.. D har ikkje komt mer farga utflod siden da... Ka trur dere flinke spå damer?virker graviditeten positiv? Klem fra lille meg..010584
-mtp- Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 tenk posetiv og ikke grubl over dette skal gå galt Får opp masse posetivitet her
håp_84 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2011 Hehe off d er ikke så lett d nei.. Men d er velk gjerne positivt at d ikke er komt mer og at tappen virker helt lukket.. Takk for svar,skal prøve å vere positiv;)husker nesten ikke igjen hvordan jeg følte meg sist eg var gravid...hadde eg sånne svake smerter da og??rart kor fort en glømmer;)
-mtp- Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 eg hadde iallefall sikkelige mensen smerter da eg ble gravid... gjekk bare å ventet på at den sku komme men den kom jo aldri
Athina' Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 Jeg har blødd i alle mine svangerskap jeg og mine kom ut de ;-)) Så det er normalt, kan være ett blodkar, kan være rester som skal ut og til meg så la det seg blodveske mellom livmor og fosterhinnen og det måtte jo komme ut - så det er faktisk ganske normalt å ha små blødninger i de første mnd av svangerskapet :-) Så pust og kos deg :-) Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå