Gå til innhold

Symptomer på KYSSESYKEN? Kan noen hjelpe meg litt?


WorkingMom - m/jente og gutt:)

Anbefalte innlegg

Jeg har haglet hele uken og har så og si null energi. Måtte droppe jobb i går da jeg hadde mest lyst ti¨l å sove meg gjennom hele dager og i dag ble jeg sendt hjem.

 

Kald og varm omhverandre. Mest kald.

Veldig vondt i halsen (hvitt belegg på den ene siden)

Slimete i halsen og spytter og harker hele tiden (jeg røyker ikke)

Vondt hoftene(!) og i ryggen ( mulig det var fordi jeg lå rett ut i går?)

Veldig sliten og trøtt

 

Var hos legen i dag og han konstanterte halsbetennelse.Først sa han influensa, men da han så halsen min gikk han bort fra det. Testen på kyssesyken og streptokokker var negativ, men siden jeg nylig hadde blitt syk, trodde han at det var derfor det ikke hadde slått ut noe på¨testen,men han var usikker.

 

Fikk Apocillin og jeg skal tilbake til tirs/ons hvis det ikke er bedre.

 

Er det noen som kjenner seg igjen i disse symptomene? Håper ikke det er noe annet en halsbetennelse, men det var alle de derre tilleggssymptomene da.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen i de fleste symptomene bortsett fra det med hoftene og ryggen. Det har jeg derimot slitt med etter kyssesyken, men det er fordi jeg ble ME-syk etter kyssesyken.

 

Ta det med ro og slapp av, også dra tilbake til uka å få tatt nye prøver! Det er viktig at du ikke presser deg til å anstrenge deg mer enn du strengt tatt må i tilfellet det er kyssesyken.

 

Satser på at du ikke har kyssesyken, for det er noe dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar!

 

Uff... samme symptomer ja. Ryggen og hoftene tror jeg er fordi jeg lå en hel dag på sofaen (på onsdag), for etter jeg sov 12 t i natt i senga merket jeg ikke noe til det.

Men nå sitter jeg i sofaen, og merker det igjen.. må være sofaen..

 

Var du mye sengeliggende med kyssesyken? Orket du noe? Dagligdagse ting som dusj og ta ut av oppv.maskinen osv?

 

Jeg føler meg LITT lettere i kroppen i dag, men tar det helt med ro fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...