Gå til innhold

Ok, ett liiiite problem her ang sex, medisin og diare.. Noen som kan hjelpe?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg går for øyeblikket på antibiotika mot halsbetendelse, men i morgen skal jeg på en fest som har vært planlagt i snart 8 mnd. Jeg har tenkt å gå på den festen, og drikke alkohol, selv om jeg går på medisin. Er symptomfri nå. Problemet mitt er at denne medisinen gir meg løs mage!!

Og jeg skal på fest med en som jeg alltid bruker å ha sex med når vi er ute sammen, og det kommer vi garantert til å gjøre i morgen også.. Burde jeg la være å ta medisinen i morgen, siden vi skal ut? Eventuelt bare ta morgentabletten? Temmelig surt å plutselig oppleve at det renner fra endetarmen mens man har sex, hehe.. :P

 

Dere kan forresten spare dere de kommentarene om at jeg er dum som drikker når jeg går på medisin osv, det VET jeg at jeg er, men jeg har ikke tenkt å la noen tabletter ødelegge denne festen her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk en betennelse under foten og måtte gå på betennelsesdempende medisiner i nesten 3 uker. Jeg fikk skikkelig diare av de tablettene så bare det å komme meg på jobb ble en utfordring...

 

Jeg tok tabletter med melkesyretabletter uten at det hjalp noenting, og spurte på apoteket hva jeg skulle gjøre. Der fikk jeg beskjed om at det var helt greit å ta imodium comp så lenge jeg gikk på kuren.

 

Disse tablettene stopper jo diare og er ment til bruk på flyreiser o.l. når man må stoppe magen en stund. Siden det ikke er en virusinfeksjon som gir diare er det helt greit å stoppe det.

 

Fungerer som bare det!

 

Hos meg fungerte det litt for bra da, så jeg ble litt forstoppet når kuren var over, men det spiller vel ingen rolle for deg så lenge morgendagen blir bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk nå bare at p-piller kan miste sin effekt når man går på antibiotika og når man har diare - så bruk kondom!!!!!!!! (om du ikke er interressert i å få barn selvsagt..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahaaa... ;) Fantastisk! skal prøve rådene som er her :)

 

Ja, tenker vi får bruke kondom så ikke lillevennen min plutselig blir storesøster på hele greia, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...