Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #1 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg mener det, ikke er det 1.april ennå heller, så det er ikke en spøk! I fjor på denne tiden var jeg helt bakpå med alt som het økonomi på grunn av depresjon og angst (fikk også angst av konvolutter og nettbanken), brukte kredittkortene som redning for å ha mat på bordet, og til slutt gikk det selvfølgelig ikke lenger. I fjor sommer tok jeg endelig tak i både meg selv og økonomien, jeg fikk ordnet med nedbetalingsavtaler, ja et mastercard fikk jeg til og med beholde fordi de hadde troen på meg.. Heldigvis klipte jeg det også i fillebiter for å slippe å ha muligheten. Jeg begynte å leve på budsjett, et stramt budsjett, med en tidsplan på to år, om to år skulle jeg være gjeldfri. Og nå, når lønna kom inn i går, så er alle regninger betalt, og jeg har ikke vondt i magen for å gå inn på nettbanken igjen. Det er så utrolug deilig å sove hele natta uten å våkne og tenke på alle regningene som lå ubetalt, og som jeg ikke hadde penger til å dekke... Til sommeren, som jo ikke er så langt unna, så er det bare et år igjen, ja knapt nok det, og da er nesten alle pengene jeg får i lønn MINE!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143089321-det-er-s%C3%A5-sinnsykt-deilig-%C3%A5-betale-regninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå