Gå til innhold

Ang brio bilsete,og base, bare et lite spm til dere som har!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har montert basen i bilen idag, og satt på setet, basen satt veldig bra, stødig og fint, men jeg synes setet i seg selv vugger litt. altså bare hvis du "røsker" i håndtaket. ikke ellers. men er den slik generelt, eller skal den sitte BOM fast, altså ubevegelig?

 

ikke lett å forklare det da, men som sagt, den sitter fast men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

men hvordan klarer man å sette setet feil inn i basen? er vel ikke så mange metoder :)

 

basen sitter bom fast, og det merket som viser at det er riktig, er grønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri opplevd at klasse 1-sete (opp til 9 kg) har sittet bom fast og aldri sett det hos andre også, går alltid an å rugge litt (har prøvd flere merker). Med klasse 2-setet opplever jeg at det sitter helt fast (Besafe izicombi x3), ikke sjanse i havet å rugge på det, men der har man samtidig den bøylen som strammes inn i seteryggen.

 

Vi har hatt to maxicosiseter med isofixbase samt kjørt med et Actagracosete med beltebase og begge har klikket i og lyst grønt (på actagraco er det mer en klokke som du ser går fra en farge til en annen), men det har gått an å rugge det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok da satser jeg på at det er riktig :) som sagt, basen er stødig, står den er riktig montert, og setet rører seg ikke under kjøring, bare hvis man rugger på det.... er jo ikke så mange måter å klikke det setet op basen.

 

har også besafe til største, og ja det sitter bom fast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...