Gå til innhold

Føles som jeg skjelver hele tiden, nesten konstant kynnere, skikelig nedpress.uke 36. kan noen se ?

Anbefalte innlegg

Har sånn ekkel følelse i hele kroppen, kjennes liksom ut som jeg skjelver, uten at jeg egentlig gjør det. har kynnere omtrent hele tiden, med en gang jeg rører på meg, og da presser det skikkelig nedover. noen av kynnerne er ganske vonde...

Noen som vet hva dette kan være ? Har ikke vært borti lignende...

Fortsetter under...

Ja man vet jo aldri, men virker liksom ikke sånn heller. Var på kontr. hos jordmor i dag, og hun sa at jeg nok ikke hadde lenge igjen, men hun sjekket ikke noe innvendig. Pf, er så kjedelig å dra inn på føden for å så å bli sendt hjem uten at det er noe, er så langt dit. Så venter hvert fall litt før jegt ringer. Noen andre som vet hva det evnt kan være ?

Annonse

Har ikke ringt nei...Venter litt til, har så utrolig liten lyst til å dra innover..Så får se an litt utover kvelden... Jeg kjenner også press i baken forresten...Rare greier.

Tusen takk for svar :)

Kan være starten på noe, men jeg ville også ringt føden. Alle oppleve rier forskjellig, men en jordmor sa til meg at når det virkelig er fødselsrier så er du ikke i tvil...

Uansett, masse lykke til:)

Det minner kanskje om de første riene jeg hadde ved forrige fødsel, men litt usikker også... Er dette nedpresset jeg tenker mest på..:Ringer snart tenker jeg, om det ikke plutselig gir seg, for har begynt å øke på litt nå...bah.. Litt tidlig det her altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...