Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #1 Del Skrevet 31. mars 2011 Har dere fikset problemet? jeg prøver å logge meg ut, men det går ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari Romøren Skrevet 31. mars 2011 #2 Del Skrevet 31. mars 2011 Hm, har ikke hørt noe om at det skal være problemer med dette nå - jeg har ihvertfall ingen problemer med å logge meg av og på. Trykker du på den lenka der det står Av- og pålogging øverst til høyre på siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari Romøren Skrevet 31. mars 2011 #3 Del Skrevet 31. mars 2011 Hm, når jeg prøver litt flere ganger her ser jeg at det kan være litt trøblete med avlogging. Hvis flere har problemer med det, prøv følgende (som virker hos meg): Etter at du har trykket "Logg ut" (enten på Din egen side eller på lenken Av- og pålogging øverst til høyre på siden) - trykk oppdater i nettleseren din. ...og så skal jeg få teknikerne våre til å kaste seg over dette når de kommer på jobb i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå