Gå til innhold

Jeg skal flytte inn til en leilighet der den tidligere leieboeren tydeligvis ikke var så opptatt av renhold...

Anbefalte innlegg

Har vært inne og sett, og det ser ikke ut til at det går noen vei med vaskinga. Har snakket med utleier og slipper å betale husleia den første måneden om jeg vasker selv. Vil derfor gå skikkelig til verks når jeg flytter inn om 2 uker, bare for å være sikker på at det er helt rent. Hvordan ville dere vasket kjøkkenskuffer og skap, badet og overflater i et hjem som ikke har blitt rengjort noe særlig?

Fortsetter under...

Jeg bruker Salmiakk og grønnsåpe til tak, vegger, gulv, skap og skuffer.

Vaskene og evt fliser får en omgang med jiff skurekrem og skuresvamp.

Jeg jobber med dette, og har enda ikke fått klager :) Og jeg har vasket ned utrolig skitne leiligheter.

Hvis du jobber med dette vet du sikkert at grønnsåpe kun skal brukes til ubehandlet tregulv?

Grønnsåpe legger igjen en film på gulvet, som det fort legger seg bakterier i. På et behandlet gulv er ikke dette ønskelig.

Annonse

Enig i at grønnsåpe ikke skal brukes på annet enn ubehandlet treverk. Det anbefaler til og med Lilleborg...

Man skal heller ikke blande grønnsåpe og salmiakk (uheldig kjemisk sammensetning) så tror ikke hun visste hva hun snakket om...

Zalo og salmiakk er en god blanding for å drepe bakterier og få vekk fett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...