Gå til innhold

Stikninger på høyre side uke 5, noen som kjenner seg igjen? :)

Anbefalte innlegg

..prøvde å google det, men det kom bare opp "skrekk og gru" SA og MA innlegg + utenfor-livmoren-svangerskap-svar. Noen som kjenner seg igjen som ikke har en skrekk-historie? Tenker at det er litt rart at det bare er på ene siden ;) ..men blir sprø av at hver gang jeg googler noe jeg lurer på så er det bare redsels-svar!

Fortsetter under...

jeg husker jeg hadde det med min første, begynte ganske tidlig og jeg tror det kom av alt som faktisk skjer i magen på denne tiden. Når jeg fikk synlig mage var også den helt på høyresiden den første stunden, samme side som jeg hadde stikkinger :))

Tusen takk for link, det var betryggende lesning ja. kjenner meg igjen i at det skjer ved hosting og nysing, og når jeg reiser meg :) snedig at det er mest på en side ;) ellers har jeg masse "mens" murringer nesten hele tiden, men dette husker jeg fra sist gang, stikningene er nye.

Jeg har det jeg også,, er i uke 8. De kjennes egentlig veldig ut som kynnere som jeg hadde senere i sist svangerskap. Jeg får de også gjerne i forbindelse med at jeg trener. Alt som gjør litt vondt, er guffent, men jeg prøver å ikke la meg skremme av dem:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...