Gå til innhold

Da er det bare og vente...14 dager til termin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter nok en sykehus runde i dag med,modningsakupunktur,1time med registrering og en ul så er det bare og vente til den ungen vil ut.

Nå har de ombestemt seg og vil ikke sette i gang meg,blir litt forvirret over alt dette styret.

Har en ny time til modningsakupunktur på sykehuset på mandagen,men vurdere og droppe den viss jeg kan få den til min jm på tirsdag..bor et lite stykke unna sykehuset.Og synes det er litt tull og dra helt inn dit bare for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig... Så typsik sykehus å si noe så blir det ikke noe av :( Men får ennå opp 9 april på deg :) Håper eg får rett hihi... Men for din del får vi håpe at iløp av natten skjer det noe evt h*n kommer da :D

Skrevet

jeg har sagt 9 april lenge nå også så holder en knapp på det, vet du er lei i hver eneste celle av kroppen! men snart er du i mål!

sitter å lurer på om vi gikk gravide sånn ca likt med nr 2 hmm er din nr 2 rett over 2 år?? min ble 2 nå i slutten av mars..

jaja samme det, masse lykke til, skal sende deg healing og mye styrke!!

klem

Skrevet

kansje vi alle 3 gjekk gravid sammen da :P har ei som er 2 år om 10 dager :)

Skrevet

det verste er at jeg faktisk ikke er å lei.men får et lite håpe om å få før tiden og så blir det ingenting av det...og da merker man det litt.

9april ja...fin dag det,min døde morfars dag.

Når 2 til meg blir 3år i slutten av april nå foressten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...