Gå til innhold

Ville dere latt 5,5-åringen deres se 4 stjerners middag???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Åh jenta mi elsker det programet og det begynner når hun skal legge seg. Hun maser ikke om å få se på det, men spør hver kveld :) Hun blir så glad bare hun får se 30 min av det, det er ikke lik henne. Hun vil ikke bare være oppe, hun følger faktisk med og forteller og spør underveis.. Er ikke hun for ung for det? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, liker å se henne så konsentrert, nesten voksent hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det er sent for en 5,5-åring å skulle være våken til kl.20:30. Jeg hadde ikke latt barnet mitt se tv til så sent på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo gøy å få se voksen program! :) Har ikke digital dekoder da, så kan du heller ta det opp til henne så det ikke blit så seint! :)

 

Mini på snart 3 elsker å se på mat lagingsprogram med meg på tv! :) Spør så fint: "Mamma, hva er det! Mamma, hva gjør de!?" :P

 

Sunt med interesser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke digital dekoder, når i helgene kommer reprisenen? Jeg pleier å se det på kveldene, det var slik hun fant ut om det. Hun legger seg 19.30 og det er da det begynner. Hun er eldst barnet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei - jeg ville ikke latt barnet mitt se et program med brisne b-kjendiser uanstt tid på døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...