Gå til innhold

Dårlig rotfylling?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg rotfylte i februar, nå er tanna veldig vond, klarer ikke tygge på den i det hele tatt og det den er "fylt" med er nesten borte... Trodde ikke at det skulle være vondt mer jeg, etter rotfylling.

Må det samme gjøres opp igjen og på min regning?

Har ikke råd til og betale enda en tusenlapp for rotfylling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg måtte åpne opp 3 ganger igjen og tilslutt trekke hele tanne fordi det var betennelse mellom røttene. Det ble en dyr tann kan du si (eller et dyrt tomrom ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde samme som deg , men eg fikk tatt en sikkelig og fylt på nytt på deiras rekning..... En fylling skal holde i 2 år før den skal dette ut og vi må ta den på egen rekning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du vært hos tannlegen bare èn gang? Da er den ikke ferdig. Å ut i fra innlegget ditt virker det som det kun er midlertidig fylling du har fått lagt på. Den forsvinner etterhvert, for den skal ikke sitte på så lenge.

Som regel tar en rotfylling 3 ganger, og kanskje flere ganger hvis tannen ikke er renset ferdig/du er symptomfri. Men mellom hver gang så får man på en midliertidig fylling. Når tannen er ferdig renset vil du også få en midliertidig fylling (mest sannsynlig) for å se at alt er som det skal, å så kan du få en toppfylling. Først da er tannen ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...