Gå til innhold

Jeg er så glad jeg har oppdaget dette forumet!!!

Anbefalte innlegg

For etter å ha lest litt her inne skjønner jeg at jeg egentlig er ganske normal, og ikke minst lærer jeg meg å sette pris på mannen min som er rene drømmemannen sammenlignet med de mennene man kan lese om her inne.

Takk for at dere finnes, kjære med-dibbere, glad i dere jeg! :)

Fortsetter under...

Jeg er også glad jeg fant det.

Her får jeg lett underholdning til alle døgnet tider, i tillegg til at jeg lærer mye nyttig - både om det å være mamma og hva utstyr som er best å kjøpe, og at det fantes noe sånt som MoonCup..

Jeg har også lært at jeg tross alt er ganske normal, og det aldri er noe man IKKE kan diskutere og hisse seg oppr rundt :P

=)

Hahahaha, kjenner meg igjen her ja!

Min kjære tar ikke alltid ut søpla når han har sagt han skal gjøre det, og han slurver endel når han støvsuger. Men pga dette forumet her, er jeg konstant pinlig klar over hvor heldig jeg er som har en oppegående, snill og rett og slett fantastisk mann!

Jeg har også få venniner, så å spørre om ting som feks når en fikk mensen igjen etter fødsel, soppinfeksjoner ol. her inne er gull verdt. Så takk til dere flinke, snille og trøstende damer som svarer fornuftig på innlegg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...