Gå til innhold

Hei, har tatt duo test i dag !!!!!

m240

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Venter på time til Duo test, er 9+1 i dag. Har også 5 barn, koselig å se det er flere..

Lurte på ang duo test, har aldri tatt den før, men alt gjøres på sykehus?? Og må man ha veiledningstime? legen min visste ikke så mye om det. Skal på A-hus .

Annonse

Hei!!! ja, man må ha veiledningstime før man tar blodprøve og ultralyd. Jeg synes det ikke var noe fint med den veilledningstimen. Legen sa hvor mange prosent med down o.s.v. Så fikk vi se en film. Men på ultralyden var det bare fint. Babyen har ikke down og den var frisk. Håper du blir litt klokere. Hilsen m240

Nei da anonym!!! jeg skuler ikke at det er donorbarn i maven min. Går bare ikke rundt å tenker det hele tiden vet dere. Tok testen for å være sikker på at babyen min er frisk. Selv om jeg tror det. Donoren min er bare 28 år. Har fått svar på prøvene og babyen er frisk. Og det er godt å vite. Jeg tenkte bare ikke på at det er donorbarn når jeg er på gravid i modenalder. Legene vet at det er donoregg. Men jeg ville ta den testen. Hilsen m240

Annonse

Sutre, klage, dømme andre, kaste dritt, være ekkel, ikke ville andre vel, negative vibber,,,jeg er så lei slike som deg "Anonym". Så tør du ikke vise hvem du er men liksom avsløre M240s. Jeg synes ikke om din oppførsel, det er for mange av dere der ute med sure miner og som ikke vil være grei.

Heilt enig med deg Alida,kan ikke bare kaste dritt og være negativ,når en skriver slike ting,bør en stå for det en sier,og ikke være anonym!

Jeg skal også ta duotest,men jeg skal ha time til ul og blodprøve i uke 10,og så får jeg skikkelig ul etter en uke,da har dem fått svaret på blodprøven.Så håper da at jeg får vite svaret samme dag?!!!

Hvorfor skulle ikke donorbarn være like mye verdt?

Det jeg sier jeg reagerer på er at hun går ut med at hun tok duotest og er 46 år.

I utgangspunktet skulle hun ikke trenge en test da egget er mye yngre.

Ikke et ord om at det er et ed forsøk, for meg virket det som hun ville skjule det ovenfor dere og leger.

Ja men hva har det med deg å gjøre, blir du lykkeligere av å være "vaktmester"? Det er mange yngre kvinner som føder barn med kromosomavvik og hun ønsket å vite som andre. Jeg er for at alle som ønsker en slik Duo Test skal få det tross alder og har full forståelse for at kvinner kan bestemme over egen kropp og slippe å ta hensyn til andres meninger om egne valg.

Så det plaget deg så det var vel bra du fikk sagt fra:-))) Fint vi fikk vite det for rett skal jo være rett:-)

Hei!

Så bra at vi alle er gravide og at det ser ut til å gå bra med babyene våre, jeg er iallfall fornøyd med mitt og jeg håper dere føler gleden over å ha kommet så langt og nyte svangerskapet:-)

Først var vi redd for ikke å bli gravid, så når vi ble gravid ble vi bekymret for å miste, deretter gikk redselen over og vi gledet oss over at kvalmen var borte, så ser vi fram til ultralyd og i mellom tiden plages vi av angst og redsel for alt som kan gå galt. Vi kikker på andres valg og protesterer høylydt over det andre foretar seg og glemmer å glede oss over det vi bærer på og samtidig unne andre den gleden de måtte uttrykke.

Hvorfor er vi slik dere, hva er vi redd for og hvorfor så lite gavmilde overfor andre? Er det oss nordmenn som er slik, er det vår selvtilfredshet, vår jantelov eller kultur?

Stopp opp å vær glad over hva som kommer og nyt det nye livet som spirer i dere.

Til deg som startet denne linken, nyt at det går bra for deg, vær takknemlig og overse andre dumme kvinnfolk som ikke kan slippe inn lykken og gleden over dette store vi bærer på.

Til dere andre lykke til, vi har det bra og får takke livet hver dag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...