Gå til innhold

Fant sønnen min på 4 sammen med 5 andre barn innelåst på et rom i bhg idag..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skulle hente ham, og da var han og noen andre på et rom, hvor de hadde låst selv fra innsiden (!!!????)

 

Ingen voksne i nærheten, da hun ene kom, sa hun at dem hadde disco. Vi åpnet, og sønnen min var nesten naken, avkledd av de eldre barna der. Dette har tydligvis skjedd før, da hun ansatte sa ifra til hun ene at dette hadde de snakket om.

 

Jeg syntes situasjonen var meget ekkel, men det jeg syntes er det værste, er at barna får lov til å låse seg inne på et rom.. hva om det skjer noe? Hva om en eller annen har med lighter eller fyrstikker?

 

Er dette vanlig eller burde jeg ta det opp?

Jeg ble veldig forstyrra over det, og klarer ikke helt slutte å tenke på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barn kan da ha med seg ting hjemmefra.. er ikke vanskelig å putte i lomma og lure med seg.

 

Jeg ville tatt dette opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette må du ta opp. Om ikke barna har tatt med lightere selv så kan jo en brann oppstå uansett.

 

Dessuten skal ingen barn være innelåste uansett. Herregud for en barnehage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart du skal si fra om at sånn vil du ikke ha det!

Ved en brann kan jo dette gå veldig galt! I tillegg så hadde jeg tatt opp dette med avkledning, det kan jo skje om døren er låst eller ikke, men at de tar det vidre opp i barnegruppa at det ikke er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres helt grusomt ut!!! Ja du bør ta det opp, som du sier.... hva om noe skjer... Hva om det begynner å brenne... og barna er låst inne (kanskje til og med glemt av de voksne som jobber der)

 

ta det opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg hadde med meg ei venninne som å hentet, hun har jobbet mange år i barnehage, og hun fikk sjokk av det hun så.

 

Samboeren min er ped.leder i en annen barnehage, har snakket med ham også nå, og han sa at dette ikke skal skje. Dører skal ikke låses! Jeg skal ta dette opp med ped.leder imorra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er absolutt noe du burde ta opp med styrer/ped.leder,gjør de ikke noe med det,så ta det opp på ett foreldremøte.

 

I barnehagen jeg jobber,har vi 2rom barna kan leke på alene,da me døren lukket,men ikke låst.og det er alltid en voksen som føler med fra utsiden..det kan skje at brannalarmen går,de kan kle av seg,det kan bli krangel,tissing på gulv osv.

(burde ikke være mulig å låse annet enn ytterdører og kontor dører i en barnehage)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde med vinninna di, som jobber i barnehage, og samboeren din er ped.leder i en annen barnehage... og så lurer du på om du burde ta dette opp?????????? Dette tror jeg rett og slett er oppspinn... ellers mangler du helt sundt fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke snakket med samboeren min enda da jeg skrev dette, jeg skrev det i frustrasjon da jeg kom inn døra, mest for å høre om det var andre som opplevde slikt i sin barnehage, venninnen min, va høflig, sa ikke så mye før jeg tok det opp, hun ville ikke kritisere mitt valg av barnehage.

 

Og jeg visste ikke helt hva jeg tenkte om det før jeg fikk skrevet det ned og fikk tenkt litt mer over det!

 

Jeg ser ikke på dette som en fasit, men jeg syntes det er bra å få litt andre synspunkter, så om du vil tro dette er oppspinn eller at jeg mangler sundt(???), du mener sikkert sund fornuft, go ahead!

 

Valgte å dele min frustrasjon her, og jeg vet at når jeg tar det valget, følger det med et par idioter som må slenge med leppa, men det er helt ok ;) Blitt herda her inne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viktig å påpeke skrivefeiler HI ;) det er slik man gjør når man skjønner man driter sg litt ut, har lite å komme med, at man faktisk føler slik trang til å bli usaklig. Nei, dette høres ut som oppspinn altså;P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sund fornuft ja, fakta er kjekt når man kritiserer andre HI. Sunn fornuft derimot er kjekt å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil bare få si at jeg er HI og jeg sov da dette liksom meg innlegget ble lagt ut igår, DET er viktig for meg å påpeke.

Nå skal jeg gå i barnehagen med sønnen min og snakke med dem om det som skjedde igår. Barnslig å legge ut innlegg på vegne av andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...