Gå til innhold

Lurer virkelig på hvorfor noen selger en barnevogn som er kun 2 dager gammel??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje den er kjøpt på salg, er ikke alltid man har bytterett på kampanjevarer. Kan ha fått den i gave eller premie i en konkurranse..

 

Ellers er det vel tyvegods da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de kan ha mistet barnet. det er trist og da kan det hende de vil ha bort utstyret fort pga sorg. og ikke orker å gå tilbake å bytte i butikk.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vognen er brukt i 2 dager, så kan den selfølgelig ikke byttes.

 

Enten så må jo butikken selge den på salg (tap for de), eller så må de selge den for full pris å lure kundene at vognen er helt ny. Men det er den jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo være så enkelt som at hun angret seg, man har jo ikke angrerett på kjøp i butikk så da har hun valget mellom å bruke den selv, eller selge den og kjøpe en annen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at denne selges nå er fordi denne modellen ble solgt på salg for 2500 kr for en ukes tid siden på barnas hus eller babyshop. Husker ikke, men min venninne har samme modell. Faktisk står den her i gangen min nå, for jeg er banrevakt, og hun skrøyt av ny og billig vogn i sted:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah ble den solgt for 2500 og hun prøver serr. å få 3000 mer for den? hun selger jo denne for 5500!!

 

Finnes nok av dem som handler på salg og selger vidre i håp om å tjene penger !;) håper hun ikke får solgt den da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...