heisann78 Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 23.mars kom gullgutten vår til verden på Ahus i Lørenskog. Makan til god service og oppfølging skal man lete lenge etter. Kjempefornøyd m jordmor og barnepleier under fødsel og lå 2 døgn på Barselhotellet og hadde det fantastisk flott der også. Far fikk overnatte på hotellet og vi hadde ofte besøk av jordmødre som lurte på om vi hadde det bra. Vi mangla ingenting der, med andre ord. Det var nesten litt vemodig å måtte forlate hotellet etter 2 døgn. Hadde jo hatt reine husmorferien. Var også veldig imponert over hvor flott nye Ahus er. Så mye fancy og nytt utstyr og veldig reint og ordentlig overalt. Kunne ikke født på et bedre sykehus:-)
78girl Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 Så flott å høre skryt av Ahus...folk er ofte mye flinkere til å legge ut negativ tilbakemelding (uansett sykehus, egentlig). Skal føde der (helst så fort som mulig..hehe), så bra jeg har noe å se frem til.. :-D Lykke til med bebisen.
Lamamor Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 Gratulerer med gutten Så godt å høre positive ting om a-hus!! Dette liker vi Skal snart føde på A-hus, og mitt intrykk av sykehuset er veldig bra, hyggelige jormødre, og veldig moderne og fresht! Nyt tiden med gutten din:)
Født 19.04.11 Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 Så bra at du har den erfaringen:-) Jeg skal også føde der, og har en venninne som fødte der før jul. Hun skryter også uhemmet av A-hus - og vi har begge født på Ullevårl tidligere....Gratulerer så mye med vidunderet!!!!!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 1. april 2011 #5 Skrevet 1. april 2011 Jeg fødte på Ahus den 17. mars og er også strålende fornøyd med alt!! JM, studenten som var med, hvor rolig vi opplevde det var på føden (selv om det visstnok var totalt kaos og MANGE fødene da) og ikke minst barselhotellet! Et fantastisk opphold, og jeg valgte faktisk å bli to dager! (Er hjemmekjær og i kjempeform etter fødselen, ville egentlig hjem før vi ble flyttet over på hotellet.)
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 1. april 2011 #6 Skrevet 1. april 2011 har bare positive opplevelser fra ahus jeg å fødte der sist med junior, suuupere jordmødre og barnepleiere:) alle ul undersøkselsen jeg har hatt, har vært med flotte leger og jordmødre...mistet en gang fikk bare masse god hjelp og støtte.. gravid igjen nå hatt vanlig ul pluss ekstra pga seteleie nå uke 37, bare positivt å si om alt det..fått mye bra råd og tips, føler meg trygg.. Skal føde babyen i seteleie(om han ikke snur seg da) og føler meg trygg på det..
Løvinna30 Skrevet 4. april 2011 #7 Skrevet 4. april 2011 Titter innom fra dinbaby jeg! Sier det samme som dere, Ahus er fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå