Gå til innhold

100 dager igjen her og da!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har vi hundre dager igjen også!

Håper det går fort fremover:-)

Hva har dere andre igjen av forberedelser, som er ca like langt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

102 dager her! :-). Venter første barn, en gutt. Har ikke begynt å forberede noe enda, får vel langsomt komme igang med innkjøp og kanskje litt opppussing. Gleder meg masse! Er i full jobb og i god form, så jeg har vel vært heldig. du da?

Lykke til julimamma, vi sees vel videre på 3.trim etterhvert.

Skrevet

jeg har også 100 dager igjen, ifølge bim :) endelig snart nede på tosifret tall!! har du termin 9 juli?=)

Jeg har endel igjen av forberedelser. bilsete,seng og vippestol har vi etter storesøstra. så sparer litt der :) resten tar vi litt i rykk og napp egentlig =)

Skrevet

Jeg har termin 9 juli ja:-) Så i følge barnimagen har jeg igjen 100 dager! Tenk at vi fikk vite dette på senhøsten, og har vært gjennom en kald lang vinter, endelig er det vår!!

Jeg har kjøpt bilsete, seng, kommode, stellepute, og div klær. Har også fått låne en del klær. Begynte å få litt bekkensmerter, så tenkte det var best å gjøre unna den verste shoppingen, mens man ennå kan nyte det:-)

Skrevet

Og ja, jeg har vært veldig heldig med formen hittil! Kan absolutt ikke klage, har såklart hatt noen symptomer og plager, men noe vil vel et svangerskap føre med seg uansett:-)

Skrevet

har 105 dager igjen ifølge ul termin og 100 etter mens termin,men må vell følge ul termin...*sukk* ;) så kommer etter med 100 dager om 5 dager :D

har vogn,seng og litt klær fra forrige,men mer enn det har jeg ikke. har enda ikke begynt å kjøpe noe enda heller for føler det er så tidlig enda.... mange flirer når jeg sier det, men sånn har jeg vært med alle de tre andre også:)) jobber best under stress ;) nei får vell begynne å handle snart vi også. skal kjøpe ny bilstol,vogndyne, leandervugge, lammeskinn,stellebord og litt mere klær... å amme pute...puh! det var vist en del.... å sikkert litt andre ting også. hadde alt etter jenta vår på 2, men solgte det meste for vi skulle ikke ha flere :) men så blir det visst en til ;) hehehehe :)) så shopping here i come!!!

Skrevet

Gratulerer ;)

Her er det 94 dager igjen :)

Vi har igjen en del småtterier..

Vi har de største tinga bortsett fra sengen, litt møbler osv..

Jeg skal ut snart å kjøpe litt stelleprodukter, og små-ting :) Bleier kanskje ;) hehe!

Skrevet

93 dager igjen her :) En dag før deg, jeg da lightfire :)

Har kjøpt vogn (emmaljunga citycross brukt), litt klær. Vi får mye, så det er igrunnen lite forberedelser på innkjøpsfronten som trengs :)

Skrevet

100 dager igjen her også :D Kan ikke tro hvor fort det går denne gangen!!

Vi har ikke kommet så langt ennå, har vogn og litt klær fra forrige mann men resten blir vel kjøpt når feriepenger/skattepenger kommer tenker jeg. Gleder meg til å gå skikkelig på shopping :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...