Gå til innhold

Hvordan er søvnen deres? Sovetips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 dager til termin, 2. gangs og jeg får rett og slett ikke sove. Uro og kribling i armer og ben. Og når kriblingen er over så kommer ikke søvnen på dagtid heller. For 3 dager siden sovnet jeg kl 04-7. Sov på igjen dra 7:30-10. 2 dager siden sovnet jeg 03-6:30 og sov på igjen fra 7-10. I natt har jeg ikke hatt blund på øynene før kl 07:00-10:00. Blir bare verre og verre dette. Har lagt i hele dag uten å få sove... Hva skjer? Noen med gode tips? Blir jeg gal? Er det hormonelt betinget? Tror jeg blir gal jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en periode for noen uker tilbake hvor jeg lå våken hele natta, sov kanskje toppen 1-2 timer men ikke sammenhengende, utrolig slitsomt. Nå sover jeg i perioder på 2 timer og oppe å tisser og sover videre 2 timer og sånn fortsetter det utover til rundt 08.00 da jeg står opp med guttungen på 1 år. Noen netter jeg våkner jeg hver time også men ikke alltid jeg må på do da, hehe :-P Dette er jo kroppens måte å bli vant til nattevåkingen men jeg synes det hadde holdt med et par uker sånn og ikke flere mnd, hehe :) Har desverre ikke noen tips men jeg har stablet noen puter oppover veggen sånn at jeg ligger litt høyere med overkroppen og hodet, klarer ikke å ligge med hodet helt ned, blir fortere tett i nesa og føler det trykker mer i magen osv. Er 36+1 :)

Skrevet

Hei:) Nei søvnen er fraværende her nå ja, er i uke 34 nå og sovner ikke før i 2-3 tiden, våkner ofte noen timer senere, og så våkner jeg tidlig igjen...:( Slitsomt!Til og med når jeg får mulighet til å sove på morran så ligger jeg våken....Jeg tror nok det er hormonelt eller noe ja, husker at jeg sov dårlig de siste ukene før fødsel i de to forrige svangerskapene også...det er jo veldig dumt egentlig at det skal være slik, man er jo utslitt til babyen kommer da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...