Gå til innhold

Rangere og kommentere :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Amanda liker jeg egentlig veldig godt, men har inntrykk av at det er et ganske dårlig likt navn, derfor har jeg fjernet det fra navnelista vår...

Andrea liker jeg ikke så veldig godt, syns det er litt maskulint.

Aurora har jeg heller aldri vært så veldig glad i, uten at jeg egentlig kan begrunne hvorfor.

Amalie og Amalia er fine navn, holder vel en knapp på Amalie av de to, siden jeg synes Amalia er litt tungt å si...

Synes Amanda er det penest av navnene :)

Annonse

1. Amanda/Amalie - Vanskelig å velge, liker begge veldig godt. Amanda er vel minst brukt, så kanskje en liiiten knapp på det, selv om Amalie er mest koselig.

2. Aurora - greit

3. Andrea - litt kjedelig

4. Amalia - Tungt. Hadde det stått Amelia istedet hadde det tatt førsteplassen og dyttet resten ett hakk ned :)

Amanda - kjenner en herlig jente med dette navnet, og er derfor også veldig glad i det :-)

Andrea - kult, fungerer også internasjonalt

Aurora - søtt, litt annerledes. Liker det

Amalie - liker ikke, blir for søtt

Amalia - samme som Amalie, men liker enda mindre

Annonse

Liker Andrea og Aurora. Får litt Anne-Cath. Vestly-følelse av Aurora, og det er bare positivt.

Liker ikke Amalia. Høres ut som forsøk på å få til egen variant av et navn som fungerer best på en nesten lik måte.

Og så er jeg nøytral ifht de to andre.

Takk for alle kommentarer =) Veldig gøy å lese hva andre mener :)

Personlig har Amalie ligget på topp hos meg ganske lenge, men Aurora nærmer seg en god førsteplass.. Blir spennende den dagen jeg evt får en jente =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...