Gå til innhold

hvordan ville du reagert om svigermor ringte din mor for å få din mor over på svigermor sin side i en krangel du har med sivgermor.

Anbefalte innlegg

min svigermor ringte min mor og stefar for å få de imot meg.

svigermor var sur for en baggatell.

ikke noe å blåse seg opp for,.

vil ikke gå så veldig inn på dette. men lurer hvordan ville du reagert.??

Fortsetter under...

Det hadde jeg tatt med knusende ro og et trekk på skuldrene. Jeg kjenner min mor og vet hun hadde enten sagt rett ut at hun hadde syntes det var ufint, eller at hun hadde tatt min side og satt svigermor på plass.

Tror jeg ville ledd meg ihjel av noe så surealistisk. Håper din mor satte henne godt på plass. Utrolig at noen kan prøve på noe sånnt.

Det har sikkert skjedd flere ganger, men det gidder jeg ikke stresse meg opp over i det hele tatt.

Svigermor er en snodig skrue og kan få den minste lille ting til å bli noe stort og personlig, hun kjenner i tillegg mamma nesten bedre enn hun kjenner meg ;)

Men mamma vet akkurat hvordan svigermor er og hvordan hun skal takle henne, så det bekymrer meg ikke.

heldig du er da,. min mor og stefar valgte og ikke ville blande seg inn i det.... min stefar hørte på hennes versjon og prøvde å forklare henne at jeg og min mann er voksne mennesker og at ho måtte roe seg ned, for vi ville ikke prate med folk som skriker i tlf til oss. (jeg hadde ringt mamma og sagt ifra at vis det var noe så måtte dem kjøre ned hit,.de bor 5 min unna, vi skrudde av tlf.)

men satte henne ikke på plass annet enn det,.

Siden jeg er myndig er det svært få som trekker min mor inn i noe som helst.Om noen forsøker på det forklarer jeg i klartekst at jeg snart er 40 år.

Da skjer det aldri igjen!

Annonse

jeg ville nokk flirt litt av det. tenk at hun følte at hun trengte støtte mot meg. det blir latterlig for meg. men om det var noe annet en bagatell ville jeg vel tenkt at hun følte at dette var viktig at jeg forsto siden hun trengte å blande min mor inn i det for å få meg til å forstå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...