Gå til innhold

Noen fra Nittedal?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Oj, da bor vi jo nære:) Jeg er fra Oslo, men bygde hus på Åneby for 1,5 år siden, samboer er herfra. Vi bor på Ånebyhaugen, det er rett ved Sandmofeltet eller hva det heter... Du da? Når har du termin? Jeg har termin 31. oktober og har en gutt på snart 3 år fra før.

Blå = Har en gutt fra før;)

Aha! så hyggelig =) dette er vår første.. Blir veldig spennende! Jeg har en foreløpig termin den 14 okt, men vi er litt usikre.. Skal på UL 12 april =) Jeg bor nesten ved meny så da bor vi ikke så langt unna hverandre da! Jeg er født og oppvokst på åneby og har bodd på nesten samme tomta hele livet ;) hehe... stortrives her =) du?

Så koselig med flere fra Nittedal her da:) Har sikkert sett deg uten at jeg vet det Sirkus85, ikke store plassen;) Vi stortrives også her! Flyttet ut av Oslo da vi fikk han første, først til Rotnes for å se at vi trivdes, før vi ville ennå lenger bort til Åneby;) Så nå har vi slått oss til ro her, og det er deilig!:) Både bor og jobber her i Nittedal nå!:)

Fuglåsen er jo ikke langt unna det heller, hvilket årstall er barna dine født i da ?!:) ? Og når har du termin?

Åssen er formen deres forresten? Jeg er kvalm kvalm og kvalm:/

Annonse

Veldig hyggelig med flere fra dalen ja! Ja, vi har sikkert møttes mange ganger uten å vite om det ;) hehe... Det er veldig deilig å kunne bo og jobbe i samme kommune, tig blir mye enklere! jeg jobber også i dalen.

Formen min er veldig fin! merker ikke at jeg er gravid faktisk ;) bortsett fra at jeg føler meg litt "chubby" ;) hehe... I begynnelsen var jeg så kvalm at jeg sleit med å pusse tenner, men det har blitt helt borte! Og takk for det! Føler virkelig med deg, håper for din skyld at det gir seg etterhvert! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...