Gå til innhold

Tenker dere at vi er fra overklassen når dere hører barnas navn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Beklager, men nei. Tenker som de fleste her at du prøver knallhardt å komme deg inn blandt eliten. Men måten du skriver på får det til å virke som du knapt har fullført videregående. Har du venner fra det du kaller overklassen, er de nok bare sammen med deg for å få seg en god latter bak din rygg.

Du virker dessverre bare mindre inteligent, håper ikke det blir utnyttet.

Men liker du navnene og de passer til barna, er vel det det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fra den såkalte "overklassen", selv om det ordet bare er tull. Nei, jeg syntes ikke dine navn virker som snobbete navn.

 

Du svarer jo veldig håpløst HI, så jeg velger å tro at du troller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, fantastisk tråd! Jeg går ut fra at HI er et forumtroll som har bestemt seg for å provosere flest mulig ved å skrive fjortisspråk og være påståelig til det latterlige. Alle skjønner jo at en trebarnsmor ikke er så hjernedød som HI ønsker å fremstå som!

 

Og det funker jo tydeligvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

virker som noen som ikke klarte å bli enige ang navn, så bestemte de seg for å ta det rareste kombinasjon av navn som finnes.

 

men nei, virker ikke som noen overklasse navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, gjør du deg selv så dum eller faller det deg helt naturlig??

Med de svarene du har gitt tilbake, tror jeg ikke at du i det hele tatt har barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den grad dere er overklasse, så er det veldig nye penger. Ingen med gamle penger gir barna slike navn. Jeg tenker at du er en ung mor uten høyere utdannelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På måten du svarer alle her, høres du ut som en fjortis som sier "schylling, scjøp og scjøttkaker". Hjelpes...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du spør, for så å si at vi er teite og uvitende fordi vi er uenige med deg. Også lurer jeg på hva du mener med misunnelig? Skal vi være misunnelige på dine navnevalg? Hadde vi ikke da valgt navnene selv? Jeg skjønner ikke hvor du vil med dette. Også er jeg veldig nysgjerrig på hvaslags venner du har som kaller dette old money. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahaha! for en syk tråd! og for et seriøst latterlig innlegg!! overklasse? skulle likt å høre etternavnet disse barna har...men du må jo være fra østkanten... på vestkanten der jeg er fra er ikke de navnene akkurat anesett som veldig "status" navn om man kaller det det..?

Der jeg kommer fra, trenger man heller ikke å vifte med det man har og gidde å prøve overbevise andre at man har ting. Det er bare en privat sak.. good for us!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre, tvert imot. Spesielt fordi dere har to navn på hver. Timothy Emilian var verst. Men jeg tror ellers dette er et troll...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ekte overklassenavn sverger til "less is more" nå for tida.

For eksempel:

Ane

Kaja

Marie

 

Jørgen

Jo

Truls

 

 

 

og de litt "sære" som

Grace

Adelheid

Viktor

Sixten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Navnene høres som en parodi på hva du kaller "overklassenavn"... Og når jeg leser innleggene dine, så hører jeg Kine fra Kongsvik ungdomsskole inni hodet ;o) Priceless!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et svensktklingene etternavn eller snakker svorsk tenker jeg at du kommer fra en av mange familier med tradisjon for å ha to pompøse fornavn hvor kun det andre brukes i dagligtale.

 

Har du et etternavn som klinger gammel familie vil jeg kanskje tenke overklasse ...

 

Ellers er jeg nok tilbøyelig til å tro at du er dame som bare er litt vel glad i Hello! og lignende;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig kjøper jeg at du kan være fra Oslo vest / Bærum, men det er ikke ensbetydende med "overklasse" i den grad vi har noen overklasse i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow..

Du har iallafall fått masse oppmerksomhet, da!

Men særlig positiv er den jo ikke.. såee.. Kanskje det er litt teit å spørre om noe for så å si: "jammen jeg driter i hva dere sier xD, forskning viser at jeg har valgt riking-navn*LOL*"

 

Javel, også da?

 

Stakkars unger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tenker ikke overklasse, men tenker mer i retning bohem,fritenkende,unge,kunstnerisk,økologisk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

 

Har aldri møtt noen med en så¨inderlig fæl navnekombo som dette i Bærum. Navnene hver for seg, absolutt, sammensatt på denne måpten, aldri. JEg hadde gjettet Oslo øst, eventuelt Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to barndomsvenninner som ble mødre i veldig ung alder og de har ganske "fancy" navnekombinasjoner på barna ...

 

Hilsen bæring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da folkens! Dere skjønner da vel at dette er et tulle innlegg :-D ha ha ha!

Bare et menneske som har funnet ut at det er morsom å terge på seg dere damer her inne! Og jeg skjønner det godt, folk tenner jo på alle plugger for ingenting :-D he he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig ikke tenkt å svare her mer, siden folk åpenlyst har store problemer i hodet sitt! XD Men jeg kunne ikke la være å svare, synes så synd på sånne med CP og hjerneskader i hodet sitt (sånn som dere). ^^,

 

Tror ikke dere har beveget dere særlig i rike strøk, for å si det sånn... Mange som har sånne navn som oss, og det er ofte folk med gamle penger... Tydeligvis noen som er misunnelige fordi de ikke kom på like fine navn som vi gjorde! XD Skikkelig tragisk. =P

 

Som jeg sier så har faktisk forskning vist at rike folk og sånne ting, velger mer sånne navn... Men det må jo være noen kjedelige som har barn som heter Kari og Truls!

 

Tragiske folk...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...