April-11+ en til? Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Noen som har det slik, er ikke alltid det er sammen med kynnere heller. Kjennes ut som lufta blir presset ut av meg, varer bare 30 sek før det gir seg. Trodde det var korsryggen som skulle gjøre vondt etterhvert jeg. Noen som har noe lignende?
flypapir Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 Jeg har innimellom maserier som sitter i ryggen, men da helst i korsryggen... Kanskje det er slike (evt vanlige rier) du kjenner at tar tak? Krysser fingrene jeg, for vet du er lei!
April-11+ en til? Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2011 Har hatt det en del dager og det er ikke noe som skjer med jevne mellomrom. Sitter liksom midt i ryggen bak... Men alt som er vont er vel bra:) Får satse på 1 april bebiser. Har vært på lang tur nå, lager kake, så må bare være aktiv så tenker jeg kan, han kommer nok når jeg minst venter det:) Har du noe tegn på noe som helst eller?
flypapir Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 Får bare ta imot all smerte man kan med åpne armer ja Her er det ingen tegn overhode. Bittelitt tak i ryggen, men tipper at det kommer av en runde på et kjøpesenter idag. Tror hvertfall ikke at det utarter seg til noen fødsel med det første, selv om det ville vært helt topp med en 1.april baby! Skjer det ikke noe før så skal jeg på 1. overtidskontroll til lørdag. Regner med at de sjekker modning ol da, men tør ikke helt håpe at det har skjedd noe... Ellers sier de at de setter igang fødselen senest onsdag, men om det skjer får tiden vise Har du fått time til overtidskontroll?! Hvor lenge vil de la deg gå over om ting ikke starter av seg selv?
April-11+ en til? Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2011 Ja ryggen sier fort ifra... Best å belage seg på at de kan å enda lengreenn onsdag også, så slipper du å bli skuffet:). Jeg har time på sykehuset til mandag, men det er jo bare overtidskontroll. Regner med at de vil vente så lenge som mulig. Jeg er jo i fin form og han har det nok veldig bra inni magen. Tør ikke ha noe håp om at det skjer med det første. Lykke til på lørdag, satser på at det har begynnt og modnes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå