Gå til innhold

Er det trygt å være medlem her???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Man må jo begynne å lure, når det er lagt ut all info av medlemmer her.. Nå har iallefall jeg endret all min info!!

 

Moderator ser ut til å være sykemeldt for tiden!! Få ut fingern, her må det ryddes opp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja man kan jammen begynne å lure.. huff..

 

men det ble i allefall liv her inne om ikke annet!! :P

tipper de fleste her inne "våknet" nå :) hehe

og jeg tipper det kommer mange som lurer på hva som har skjedd når de logger seg på senere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ihvertfall vært inne og endret mine personopplysninger til det ugjenkjennelige.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal være helt trygt å legge inn opplysninger om seg selv på Barn i Magen og Din Baby.

 

I forbindelse med en oppgradering tidligere i dag oppsto det dessverre en teknisk feil som gjorde at informasjon om to brukere ble liggende ute. Med en gang vi fikk melding om dette, fikk vi rettet på feilen.

 

Her er mer informasjon om hva som skjedde:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/143088319

 

Jeg skjønner godt at dere blir engstelige når sånt skjer, men vil dere skal vite at vi tar sikkerheten til brukerne våre på alvor og gjør alt vi kan for at noen lignende aldri skal skje igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med den gang alle anonyme likevel ble vist med nick? Det var ihvertfall mulig å se hvem som stod bak anonym husker jeg. Det skulle heller ikke da skje noe lignende igjen, og denne gangen viste det seg å være noe langt grovere.

Teknisk feil eller ikke, det er dere som har ansvaret for at folk skal føle at personvernet blir tatt på alvor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke til det tilfellet du viser til, men du har helt fullstendig rett i at vi har ansvar for at personvernet blir tatt på alvor for brukerne våre.

 

Vi skjønner at tilliten får en knekk når sånt skjer, og vi er veldig lei oss for at den feilen oppsto. Det er en dårlig trøst at vi fikk fikset det fort!

 

Men brukerne våre er veldig viktige for oss, og vi kan ikke gjøre annet enn å love at vi skal jobbe hardt for å gjenopprette tilliten gjennom å sørge for at sånt ikke vil skje igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det egentlig som skjedde?

 

Hvilken informasjon ble synlig og hvor var den synlig? Navn, adresse, e-mail, eller var det passordet?

 

Kan dette skje igjen og hvordan kunne det egentlig skje i utgangspunktet?

Trenger jeg gå inn og endre adressen og navnet mitt, eller hva?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...