Gå til innhold

Har tenkt mange, mange mange ganger på å "slutte" her. Men nå fikk jeg et "spark bak" Dette gidder jeg ikke mer!

Anbefalte innlegg

Jeg har jo oppretta profil i falskt navn, så det kommer ikke til å bli krise om den profilen blir åpen, men dette vil jeg ikke være med på mer!

Oppfordrer flere til å gjøre det samme, dette er en utrygg plass!

=( Desverre, for jeg har likt meg her i mange år nå!

Fortsetter under...

Vel det Hi mener er vel utrygg i forhold til personvern......

Jeg har nå funnet ut mange ting om denne ene personen som det er lekket ifo her på siden, og det vil ikke jeg heller skal skje med min INFO...

Annonse

Hei!

Vi som jobber i Barn i Magen og Din Baby er dypt ulykkelige for feilen som skjedde tidligere i dag. Sånt skal ikke skje, og vi håper dere tror oss på at sikkerheten til brukerne våre er ekstremt viktig for oss. Derfor kastet vi oss rundt med en gang vi oppdaget dette, og fikk rettet feilen i løpet av en halvtime.

Dere kan lese mer om hva som skjedde her:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/143088319

Vi forstår selvfølgelig at tilliten til siden får seg en knekk når sånt skjer, men håper dere likevel synes det er hyggelig nok å være her til at dere ikke lar dere skremme bort.

Dette burde jo rapporteres til Datatilsynet. Håper virkelig dette ikke får følger for de som ble "avslørt"... Personlig hadde jeg blitt rasende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...