Gå til innhold

Noen som har passordet til mamalicious.bloggr.no..? u/t


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva skal du med passordet til en annen? Mye sykt her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare passord for å lese innleggene :) Eneste hun skriver om for tiden er fest, fyll, bløtkake, håret sitt, og at hun kanskje skal delta i unge mødre. Du har ikke gått glipp av noe .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor spør du ikke bare henne selv? Jeg fikk passordet men jeg spurte henne om det på facebook og jeg fikk det. Hvorfor vil du ha passordet til bloggen hennes når du virker så negativ til både henne og bloggen hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :)

 

La meg informere alle om at viss passordet som eg har vert hyggelig og gitt ut til lesere som har spurt meg fint på enten mail eller facebook, som eg trudde var trofaste lesere, så blir passordet fint bytta til et anna passord, om noken bestemme seg for å vere litt sleipe og falske og gi det ut til andre som ikkje vil følge med på bloggen min av positive grunna :) Da blir det òg slutt på at eg er hyggelig og gir ut passordet mitt til folk som spør på mail og på facebook, men at kun mine nærmaste får passordet. Eg har null interesse av å ha mennesker som ikkje ønske meg og mine godt, til å lese om kvardagen min.

 

Og du som meina at eg skrive kun om fest, fyll, bløtkake og at eg kanskje skal vere med på Unge Mødre, så er det svært tydelig at du ikkje er positiv til meg og bloggen min - og at desse temaene er det einaste som er på bloggen min, det er totalt usant. Eg blir kvalm av å vite at eg faktisk har gitt passordet mitt til deg, fordi eg trudde du var en trofast leser. Skulle gjerne ha visst ken du er....

 

Ha en fin dag! :)

 

- Iselin Mindresunde

Mamalicious.bloggr.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du velger kun å ha rosenrøde tilbakemeldinger ?

sile ut de som tør å si hva de mener...jaja, du kommer tidsnok til å forstå hva livet har å tilby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...