Gå til innhold

Cupcakes reklamen på siden her, over 900 kr for en kjole?? :( Hvem kjøper så dyre klær?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den kommer kanskje på salg?

Jeg brukte nettopp 500 kr på en kjole til 3-åringen og da fikk jeg dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. er så lei av folk som klager over alt de ikke har råd til. det er bare snakk om hva man TAR seg råd til. prioriteringer!

 

Også hjelper det nok ikke å sitte inne på bim hele dagen heller....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh...cupcakes har nydelige klær, var så heldig å finne en babydress i merinoull til halv pris da mini var nyfødt, han brukte den masse og du ser knapt den er brukt, veldig god kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det dummeste jeg har hørt til nå i dag, prioritere å kjøpe en barnekjole til 900??

Hvis man må snu på kronene er man bra tett i pappen om man kjøper noe sånt.

Dette har ikke nødvendigvis noe med økonomi å gjøre,for meg er det en prinsippsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig. Hvis det er en prinsippsak at kjolen er for dyr for deg så ikke klag over at du ikke har penger til det! Man velger da selv hva man vil bruke pengene sine på. Hvis du må snu på krona så er det vel ikke så lurt å kikke i slike nettbutikker og klage over at man ikke har råd?! Da kjøper man ikke kjolen, rett å slett.

 

Skjønner virkelig ikke poenget med å poste slike innlegg som dette. De som kjøper slike klær tar seg råd til det, eller de sparer fordi de har VELDIG lyst på denne kjolen, eller så har de rett å slett råd til å kjøpe en slik kjole. Get over it!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...