Gå til innhold

Hvor ung er den yngste du kjenner som har fått barn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 og det er ei venninne av meg... Det har gått bra med henne, fått tatt seg utdanning (barne og ungdomsarbeider) og er nå godt gift med huslån, mann og et lite barn til... ;-) Men fått mye hjelp fra familie og sånt veit jeg. Sta og flink dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om ei på 16 år som har to barn, tragisk. Barnevernet ble koblet inn allerede da hun var gravid med nr. 1.

 

En nabo på 18 år er gravid nå....like tragisk spør du meg. Alt for ung!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei barndomsvenninne... 12 år!!!!

 

Har ikke kontakt med henne i dag, men vet at hun ikke har barnet lenger... Adoptert bort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13, men hun her har også kommet seg frem i livet, med utdannelse, mann og flere barn. Ikke helt uproblematisk, men det ordnet seg tilslutt.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner ei som var 18 da hun fikk sin første. Idag er hun 32, og det går knallbra med både henne og barna hennes :o) Hun har fått to nydelige unger til, og giftet seg med Mannen i sitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk i klasse med ei som fikk barn da vi var 14 år.

 

Har ikke noe kontakt med henne i dag, men så vidt jeg vet så har hun det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ei som er 16 år. Det har gått kjempebra med henne og barnet. Hun er sammen med barnefaren, men de bor ikke sammen enda. Syns det står respekt av unge foreldre som klarer å kombinere studier med å være ung mamma. Unge mødre som gir opp alt og tar til takke med en jobb de ikke trives med bør få et spark i ræva. Min mening. Jeg er selv relativt ung, så jeg vet at det går helt fint å kombinere utdannelse og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jeg gikk i klasse med bodde hjemme og fullførte grunnskole og videregående skole. Så hun fikk mye hjelp hjemme, men det var hun som primært tok seg av barnet.

Da hun var 18 flyttet hun til Sverige, med barnet, og tok utdannelse der. Det var da vi mistet kontakten og jeg har sett henne bare en gang etter det. Hun har nå 3 barn. Tror jeg? Og jobber som sykepleier i Sverige.

 

12:57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en vennine som fikk når hun var 15år, hun ble 16 år rett etter. Barnet er snart 4 år å det går veldig fint med de :)

 

Selv fødte jeg min datter 1mnd før jeg ble 17år. Nå er jeg 20 1/2 år og har 2 barn. Det er min samboer som er far til de begge og vi kjøpte oss leilighet rett etter minste var født. Vi stortrives og klarer oss fint.

 

Etter permisjonen skal jeg tilbake i jobb så skal jeg ta resten av vidergående vedsiden av. Noe annen utdannelse skal jeg ikke ta enda men når jeg vet hva jeg vil bli kommer jeg til å ta videre utdannelse.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent av meg fikk sitt første barn som 16-åring, året etterpå var hun 2-barnsmor og 2 år etter dèt var hun 3-barnsmor! Ikke alle har samme far og jeg vet ikke hvordan det går med henne pr. dags dato.

 

Meg selv: Fikk mitt første barn som 17-åring (fylte 18 samme året), fikk mitt 2.barn som 20-åring (fylte 21 samme året) og venter nr.3 om få dager (fyller 23 i år). Er sammen med barnefar som forøvrig er noen år eldre enn meg, har tatt utdannelse; fullført vgs og utdannet meg videre (mellom nr.1 og 2.), eier eget hus og alt er bærre lækkert ;)

 

Det er tungt å få barn i ung alder, man møter mange utfordringer og blir ofte dømt på forhånd, men det kan absolutt gå bra dersom man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

unnskyld meg ??? 18 år og gravid og dette er tragisk??? det er det dummeste jeg har hørt. jeg var 18 år da jeg ventet min første og følte meg veldig klar for det. jeg fikk nr 2 like før jeg ble 21 og venter nå nr 3 på 24 årsdagen min. hva er det som er så tragisk med meg da? som fikk barn som 18 åring? jeg er strax ferdig med 3 årig høgskole utdanning, kjøpte hus da jeg var 19 og er sammen med barnefar enda! 16 er en ting, men 18, da er man faktisk voksen og myndig. det er selvfølgelig stor forskjell på 18 åringeer.. men jeg ville ikke si at 18 er tragisk ung.

 

jeg vet om ei som fikk tvillinger når hu var 15. å en til da hu var 17! har gått helt fint med hu også.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei i parallellklassen min på ungd.skolen gikk ut med baby i magen. Fødte da hun var 16 år.

 

Gjennom en bekjent traff jeg en gutt som var blitt far da han var 14 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...