Gå til innhold

Jeg synes så synd på barna til foreldre som er barslige partyløver som roter rundt, er aleineforeldre på et blunk og roter rundt med nye partnere


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

og aldri har vett til å skape et stabilt liv for barna.

Noen blir søren meg aldri voksne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Signerer! full fårståelse for at ikke forhold ikke funker, men ellers unødvenige skillsmissebarn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir aleneforeldre på et blunk. Javel, det er feil. Hvordan mener du man skal forhindre det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi sikter vel like mye til pappaene. Om mor er ok å pappa er rundrenner så er jo det trist for barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skilte på mammaer og pappaer her bortsett fra du?

 

Mitt spørsmål er som følger: når er det greit å bli aleneforelder på et blunk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig!!!

 

En bekjent av meg er 37 år og har barn som nå er 17 og 5 år gamle. I alle disse årene har hun vært skikkelig flyfille og dratt med hjem diverse mannfolk, og til og med latt eldstemann være alene hjemme som 11-åring for at hun selv skal ut på fylla. Tror hun har et alkoholproblem, for hun kan godt sitte hjemme og drikke seg drita full alene.

 

Synes veldig synd på barna som må vokse opp under slike forhold. Hva slags forbilde er hun lissom for barna sine??

 

Faren til eldste har nok aldri stilt opp særlig mye, men jeg håper (og tror) faren til minstemann gjør det. Han virker i hvert fall veldig fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...