Gå til innhold

Sikkert et dumt spørsmål,men datteren min på 13 mnd går ikke ennå,ikke noe rart i det, men saken er...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...at hun reiste seg opp selv da hun var 7,5 mnd og gikk med gåvogn og rundt bord etc fra hun var 8,5 mnd. Det er vel relativt tidlig. Er det ikke rart at hun ikke har sluppet seg ennå synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme med datteren min. Hun gikk fra hun var 7,5 mnd men slapp seg ikke før hun var 13,5 mnd. Det synes ikke nå 4 år etter hvis du lurer på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, sånn er mi yngste også. Hun er 14 mnd og har sluppet seg og går noen meter, men vil på langt nær si at hun kan gå skikkelig. Hun reiste seg da hun var rundt 7 mnd, klatra opp på alt, gikk rundt bord osv, helsesøster mente hun kom til å gå før hun var 1 år, men nei.

 

Stresser ikke, hun får ta det i sitt tempo. Noen er mer forsiktige enn andre. Eldste mi var 12,5 mnd da hun gikk, og det gikk bare en uke fra hun starta til hun gikk veldig støtt og fint hvor hun enn ville. Hun var ingen klatremus og ville først gå med gåvogn da hun var rett over 11 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min sønn var veldig tidlig ute med alt og var veldig sterk i kroppen.men gikk ikke før han var 14 mnd.

 

hun slipper seg når hun er trygg,og det er hun ikke enda.kan ta enda noen mnd før hun er trygg nok på seg selv til å slippe.ikke stress,hun går fort nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så uvanlig. I min familie har vi alle reist oss opp tidlig, og gått seint. Minstejenta vår klatret opp på kjøkkenbordet da hun var 10 mnd, men gikk ikke før hun var 18 mnd. For å gå DET var skummelt. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...