Gå til innhold

Helsetråden uke 13...


Kokkeli nyter våren:)

Anbefalte innlegg

Ja ukene går og går mot sommer:)

 

Hvordan går det med dere jenter??

 

Her går det nå bra igjen, etter en dårligere periode..

 

Min utfordring blir nå helga, og få den til bare å gjelde lørdag kveld, ikke gjelde fredag kl tre til mandag kl fire.. Omtrent..

 

Ellers har jeg blitt mye flinkere til å drikke vann, huske tran og trimme. Så alt i alt kommer ting seg:)

 

Har gått litt opp denne uken, pga dumme valg, men håper ting snur og forbrennigen tar seg opp igjen nå:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har og gått opp litt denne veka. Har trent bra og passa på kosthaldet sånn ganske bra, men fekk mensen her hin dagen og kjenner meg ganske oppblåst. Om det ikkje er det som er problemet så får det heller berre våge seg. Tar det ikkje så tungt.

 

Var på min andre zumba-time på tirsdag og det var skikkeleg gøy. Den timen forsvann på sikkert 10 minutt, kjentes det ut som :o)

 

Forrige veke: 92,2

På onsdag: 92,8

 

Neste delmål: 89,9 til palmehelga (kanskje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke flink i det hele tatt. Spiser alt for masse til måltidene og ikke de sunneste tingene..

 

Har ikke trent sist uke eller denne uka, satser på å være klar igjen neste uke.

Veide meg på tirsdag, det var opp, så jeg dreit i å se nøyaktig hvilke tall som sto der. Og det er sikkert videre opp nå på tirsdag som kommer. Mest pga mensen som kommer i uka en gang, men også pga elendig innsats fra meg.

Prøver, men finner ikke motivasjon. Egentlig rart, for jeg føler meg feitere enn på lenge, selv om fakta er at jeg har gått ned masse selv om jeg har vært slepphent en stund og gått opp 1-2 kg nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...