Gå til innhold

Uvanlig at en gutt på akkurat 3mndr har vokst fra str 68 og må over til 74?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snuppa mi er 7.5 mnd og bruker 74, du har nok en stor gutt ,ja.

Hun er 70 cm og 8.5 kg

Din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er helt unormalt.

har en venninne med en gutt som har vokst ut av alleklærene sine tidlig. nå er han 8-9 mnd og bruker str 92..

 

har selv en gutt på 1 mnd som bruker 62 nå... spent på hvordan han kommer til å vokse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var bare 50 da han ble født, men de sa han hadde skikelig lange føtter og at han kom til å bli en høy gutt. Selv er jeg 175, og pappan er 185. Alle menn jeg slekts på er derimot over 190, så det kan så veldig godt hende det er de genene han har fått.

 

Vi har ikke målt han siden fødselen, men ser jo han er over 68cm. Får målt han på 3mndrs kontroll om bare noen få dager, og er superspent! HI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er normalt vet jeg ikke, men jenta mi brukte str 74 rundt juletider. Hun var da 1 år og 5 mnd gammel :) Hun er litt mindre enn de andre på hennes alder i barnehagen, men ikke mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter er jo ofte kortere og lettere enn gutter i babytiden, så det er ikke så lett å sammenligne sånnsett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det var omtrent likt med oss. Str. 74 holdt derimot lenge, og nå er han 13 mnd, og går over til 92 bare vi får somla oss til å kjøpe nye klær. Han er stor, men ikke unormal :) Står 2 1/2 år i de han bruker nå så.. Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten min er 7 1/2 mnd å har nå begynt å bruke str 74, tipper han er rundt 70cm. Eldste begynte vel å bruke 74 når hun var 1år å brukte det vel til hun nesten var 2år. nå er hun 3,5 år å bruker 98, hun er vel rundt 95cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babygutten min er 7.5 mnd og på vei inn i størrelse 80. Han begynte med 74 da han var ca 6 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Ja, gutten din kommer nok til å bli en lang mann. Min lille tass på 11 mnd bruker strl 80 nå. Ca 75 cm lang er han. Ligger litt under gjennomsnittet.

 

Men når det er sagt så er det ingen selvfølge at lange babyer/småbarn blir lange voksne. Kommer ann på høyde til far og mor. Ofte så tilhører høyden kjønnsbestemelsene og derfor kommer ofte høyden fra far.

Også når og hvor lenge puberteten varer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...