Gå til innhold

Hedda Olava

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere? Nydelig etter min mening :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker Hedda best alene ;-)

Hedda er et nydelig navn, det er jeg enig i! :-)

Skrevet

Veldig tungt, og veldig mye a'er.

Skrevet

Takk for svar :)

For mye a'er? Det har jeg virkelig ikke tenkt på :) Er det for mye e'er i Therese og Helene også?

Skrevet

Liker egentlig ingen av navnene noe særlig så da er det litt vanskelig for meg å like sammensetningen. Uavhengig av det synes jeg det er veldig tungt og si, men den er original da:)

Skrevet

Jeg syns det er fint og passer bra sammen, og det til tross for at jeg ikke liker Hedda i det hele tatt egentlig... :)

Skrevet

Ikke fan av Hedda, men dette var en fin kombo :o)

Skrevet

Fine navne men jeg er enig med de som mener det blir litt tungt.

For meg lyder det også litt gammelt. Litt tippoldemor med korsett og svart kjole.... Men det endrer seg helt sikkert om jeg treffer en søt liten jente som heter det.... :)

Skrevet

Veldig tuuuuungt.

Det blir lysere bare ved å skrive Hedda Olive.

Skrevet

Liker Hedda aleine.

Olava ble uansett for maskulint for meg.

Skrevet

Hedda er utrolig flott.

Olava liker jeg ikke...

Skrevet

Liker verken kombinasjonen eller navnene hver for seg.. Hedda synes jeg er hardt og Olava er veldig maskulint.

Skrevet

Hedda er kjempeflott, Olava er jeg ikke så glad i.

Skrevet

Synes Olava er fantastisk flott, vurderte det faktisk selv. Vi tenkte kombinasjonen Else Olava. Men nå endte vi opp med et helt annet navn, så da sparer vi Olava til senere:)

Skrevet

Jeg syns det er en nydelig kombinasjon!! Sikkert fordi jeg liker Olava så godt. Det er på min topp 5 liste... Hedda kan jeg styre med for, fordi jeg assosierer det så veldig med "head'a" (som i fotball heading)...

Men til sammen var de fine! :)

Har noen venner som hadde tenkt å bruke Kari Olava om de fikk en jente, syns det også var nydelig!

Skrevet

Hedda er kjempe fint. Olava er helt ok men sammen var det tungt og ikke så pent.

Skrevet

Takk for svar! :)

Jeg synes Hedda Olava er nyyydelig. Liker det bare bedre og bedre.

Kari Olava var også stilig :)

Skrevet

Liker Hedda, men ikke Olava dessverre.. Olava er for "rødstrømpete" for min del (sorry - men det er bare sånn det er)... da ville jeg heller gått for Hedda Othilia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...