Gå til innhold

Hva kan det være, fostervann i små mengder ???

Anbefalte innlegg

Hei. Er idag 38 fullgådde uker. Og idag når jeg våknet var det litt vått i trusen. Vet at det er normalt med utflod når man er gravid, det har jeg hatt. Litt tykkt hvitt. Men idagtilig var det heeelt lyst, yderst lite gråfarve i det, og helt flytente. Tenkte ikke noe mer over det, så jeg vasket meg og skifftet. Men har fortsatte slik siden jeg sto opp, pluttselig renner det ut noe fra meg, og jeg har ikke sedd lignende før. Har vært på badet nå i tre kvarter, for og tørke, skiffte, og sitte på do. Kommer bare litt og litt liksom. Pluttselig :S

Så kom jeg nå på at jeg har lest at når fostervannet går, kan det faktisk komme litt og litt, slik av vi "ikke merker" at det er fostervannet. Men kan jo være normalt dette, ikke vet jeg siden jeg er førstegangs.

Har noen peiling ? :S

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg ville tatt en telefon til jm , lege eller føden om jeg var deg .. Sånn at du får snakket med fagfolk og at man evt får sjekket det opp .

Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite :)

Jeg er førstegangs selv så jeg har ingen gode råd dessverre , men jeg ville ihvertfall ringt .

Masse lykke til :)

Ringte jordmor med dær var det inngen svar, så ringte jeg føden. KAN være både slimproppen eller fostervannet som går bare litt og litt :S

Sku ringe tilbake i 5-6 tiden og si hvordan det var da, var det ikke bedre sku jeg komme inn på sjekk, så de finner ut hva det er =)

Er ikke noe bedre til nå. Var og handlet i sted, kom meg såvitt inn på butikken før jeg måtte springe på do før det ble vått gjennom, så måtte jeg bare sette med og vennte i bilen :( Kjenner ryggsmertene kommer nå, så man vet jo aldri, kan jo være no på gang =) Blir spennende og se senere hva de sier.

Takk, samme til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...