Gå til innhold

Kan jeg anmelde ham for tyveri?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg flyttet ut av leilighet jeg eide sammen med eksen for noen mnd siden. En del eiendeler sto igjen, de skulle hentes når jeg fikk et større sted å bo. Jeg var fremdeles deleier i leiligheten.

 

Nå skal han kjøpe meg ut og alt fordeles. Da viser det seg at han har KASTET tingene mine, for han "gadd ikke å ha det der lenger". Uten å gi meg beskjed først.

 

Det var ikke kostbare ting, men en del av dem betydde mye for meg. Er så forbannet at jeg har mest lyst til å anmelde ham for tyveri. Kan jeg det? Han har jo faktisk tatt mine ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde gitt han en sjangs til å erstatte det han hadde kastet, hvis ikke så hadde jeg anmeldt han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke erstattes. Det var bilder bestemoren min har malt, esker med personlige brev, slike ting. Er ikke verdt en krone, men for meg betydde de tingene masse. Og jeg tok dem ikke med fordi jeg var redd for å ødelegge det ved å drasse det rundt!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førts må jeg berre si: For en kjip type!! Skikkelig ondskapsfult av han, for kan tenke meg at han visste at dette betydde mye for deg.

 

Men, har dere barn sammen?

 

Hvis dere har det, tror jeg ikke at jeg ville anmeldt han. For å beholde freden, sånn at barnet ikke blir skadelidende.

 

Siden dette ikke er ting som du kan få igjen penger for.

 

Men åååå eg hadde vært forbannet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi har barn. og derfor kommer jeg antakelig ikke til å gjennomføre en anmeldelse, selv om freden nok må ansees som tapt allikevel.

 

Jeg er bare så utrolig sint og skuffet. Det var så utrolig unødvendig, og nå har jeg mistet alle minnene som jeg har samlet meg gjennom et helt liv. gamle dagbøker, ting jeg har fått av besteforeldre, bilder. Forstår ikke hvorfor han gjorde det.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...