Gå til innhold

4 uker på vei, og det kjennes ut som mensen er rett rundt hjørnet! Er dette vanlig, eller bør jeg innfinne meg med at det ikke gikk denne gangen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann. Det trenger ikke være mensen på vei. Jeg har hatt det slik i begge mine svangerskap i starten. Kroppen tror at mensen skal komme, og reagerer som normalt. Det gikk noen måneder før kroppen skjønte at mensen ikke skulle komme!:) Lykke til videre.Forhåpentligvis sitter spira!!;)

Det er slik det ofte kjennes ut de første ukene - jeg hadde disse menssymptomene en uke etter ikm, tok en test og var jammen meg gravid du! :) Ønsker deg lykke til!

Takk skal dere ha! Jeg hadde tilogmed en liten blødning i går (ikm) men det hadde jeg sist jeg var gravid også - og det ser ut til at det ikke blir mer.

Men fy søren, testene er så svaakt positive, jeg har hatt kjemisk graviditet før, og det kjennes akkurat som mensen så jeg er søren ikke overbevist. Men takk for beroligende ord..

Hadde vært så deilig om det klaffet nå etter 6pp!

Aldri hatt så mye irriterende menssmerter som rett etter jeg ble gravid jeg!!! :) Så lenge du ikke fossblør så vil jeg nok gratulere deg med en spire i magen! :)

Har menssmerter som bare fy jeg, og i forrige svangerskap hadde jeg sinnsyke menssmerter helt til uke 18! Det er leddbåndene som livmoren er festet til som strekker seg slik at livmoren kan flytte seg lenger opp etterhvert som fosteret vokser. Helt ufarlig, et veldig vanlig tegn på graviditet!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...