Emma +??? Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Finner ikke tlf nr eller nettside eller noe...Noen som veit hva det koster for 3d der? er egentlig litt skeptisk til dama, var nemlig på ordinær ul hos henne på sykehuset og syns hu var litt halv frekk...Men samtidig hører jeg mye skryt og... Noen som har vært der?
81-Mamma<3<3 Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 Jeg var der i uke 30 forrige svangerskap. Det var en fin ultralyd, og kostet 500 kr. Tror jeg kommer til å gå dit på sen ultralyd denne gangen også. Sen ultralyd er liksom mest for gøy, tvilsomt med noen nye funn der. På tidlig ultralyd har jeg vært på hinna klinikken begge gangene. Det koster 1000 kr. Det er jo dobbelt så dyrt.. Men jeg føler at hinnaklinikken er mer profesjonell. Jeg stoler liksom mer på at de gjør en god jobb. Noe jeg synes er viktig, da de undersøker viktige ting den første ultralyden. Det er godt mulig at jeg føler feil altså! Men siden jeg en gang føler det slik, så har jeg valgt hinnaklinikken på først ultralyd. Har i tillegg hørt at Kari kan være litt for snar til å si kjønn på tidlig ultralyd, det vil si feil kjønn... Jeg ønsker ikke å oppleve det, så det er også litt av årsaken til at jeg har gått til Hinna klinikken første gang. Naboen går også til Kari, og hun er fornød altså! Hun har fått vite kjønn på tidlig ultralyd, og det har vært riktig til henne! Så det er egentlig ingen grunn til å ikke gå dit!
Emma +??? Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2011 Ja som du sier så er denne 3d ultralyden bare for gøy. Veit kjønnet og så...men koster det 500 for 3d???
Kosemaisen :-) Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 Jeg har gått til Kari i begge mine svangerskap. Hun er veldig flink, men som du nevner kan hun være veldig direkte! Mange kan tolke dette som frekt, men jeg synes det er betryggende med en jordmor som ikke går rundt grøten :-) Koster 600 kr for UL, og da får du både vanlig og 3d. Kari er dreven på å se kjønn og har sagt riktig på begge mine i uke 12 :-)
J3F Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 Hei Hun er i hvert fall erfaren! Tok imot mitt første barn for 15 år siden og jeg var til henne på ordinær ul i februar i år med nr 3. Var selv på privat ul i uke 12 hos http://www.sigridsultra.no/tjenester.htm Betalte kr 500 for 3D, men ser at hun tar mer etter uke 12. Lykke til:)
NostraStoria Skrevet 31. mars 2011 #6 Skrevet 31. mars 2011 Jeg var hos Sigrids Ultra sist, kommer til å gå der denne gangen også. For en 3D UL i uke 28 betalte jeg ca 850 kr, så det er ikke billig, men jeg syns det var absolutt verdt det! Hun var/er utrolig koselig og tålmodig! Blir for langt til Bryne for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå