Gå til innhold

passer emmaljunga edge duo inn i en golf feks?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg må "desverre" få en liten bil i tillegg, og lurer på om den vogna passer baki en golf el. noe?

 

vet noen av dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da må du nok slå ned setene, og da er det jo ikke plass til ungen ;) Har selv en stor stasjonsvogn og vogna fyller neste hele bagasjerommet. Så den tar STOR plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har en stoor bil nå, og den tar hele bagasjerommet, hehe..

vi skulle bare ha en ekstra bil, en liten en, selv om jeg hater små biler, men da vet jeg det, at det ikke er sjans.

 

regnet ikke med at den passet, men var jo kanskje lov å håpe.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe ;)

Vi er priviligerte og har to touringer, i den min mann bruker til daglig er det relativt god plass, den bare smetter inn i en håndvending, men i min, en modell mindre er det ikke plass, da må jeg ha understellet bak og overdelen inni ;) Det går greit, er fortsatt plass til babyen i sete og storesøster foran ;) men da er også bilen full ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det passer!!!

 

Ikke gidd å svare hvis dere IKKE VET da vell????

 

Vi har hatt en liten golf i mange år og i 2006 fikk vi barn + Emmaljunga Duo edge.

 

Den gikk rett inn i bagasjerommet, men da fikk vi ikke på "lokket" på bagasjerommet (for å hindre bagasje til å fly rundt i bilen).

Delte vi vogna i 2, gikk det helt fint.

Ikke mye plass til annen bagasje da. Men om du skal på langtur og ha med bagasje kan du bare ta vogna fra hverandre og stable godt.

 

Det er helt utrolig hvor mye du får inn i golften, UTEN å slå ned seter eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok takk for svar :) vi er svært lite og "reiser" osv, så det er ikke mye som trengs, annet enn vogna baki der. det er to barn det gjelder, så kan jo ikke slå ned noe sete.hehe.

 

godt å høre at den kan passe da!

vogna er jo generelt veldig stor, det var derfor jeg tvilte så veldig....

 

har faktisk ikke tenkt på det før, men må man ha av bag, for å slå sammen vogna? bare brukt med sportsdel før nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du klikker av bagen eller vognsetet. Vi la det oppå understellet (opp ned), tok mindre plass da.

 

Vi brukte golfen og vogna i 3 år. Og kjørte flere langturer til vestlandet bl.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis vogna idag er like stor/liten som 2006 modellen så må jeg bare beklage min uvitenhet, tenkte ikke på å demontere både bil og vogn og å kjøre med den usikret løs baki..

Selv har vi netting mellom bagasje og baksete for å unngå at ting kan forflytte seg underveis.. men som sagt beklager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går helt fint..! jeg kjørte golf og duo edge i 3 år før vi kjøpte større bil.. det eneste var at jeg måtte ta av bagen når jeg løftet vognen inn i bilen pga at den er tung.. men da var det jo bare å sette baggen på understellet igjen inni bilen..

 

så slipper du å ha ting usikret som Mia2011 sier. det er ikke noe problem.. men som hun over her sier så er det ikke plass til så mye annet baki bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går helt fint. Hatt samme vogna og en Golf 4 (ikke stv) og fikk den i baggasjerommet.

 

Hadde et bakovervendt besafe Izi Kid sete i bilen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var nemlig redd jeg måtte av med hjul og alt som kunne taes av. hehe. for det gidder jeg ikke altså... og kjenner jeg mannfolket rett, er det meg som ender opp med den bilen mest.hehe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde Golf 4 men hadde Simo kombi( tror de e ganske lik i størrelse) å det gikk fint.. hadde til og med en reisetrille som allti lå i bilen om det va noe å bare klikket bilsete på.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

d er nemlig en golf 4 jeg vurderer, det er en kjekk ekstra bil. så da regner jeg med dette går bra. selv med en 2åring, og en nyfødt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det vil gå helt fint.. vi reiste på tur til sverige med den.. å simoen baki, takboks på taket å tre voksne folk.. så kan ikke klage på plassen egentlig.. !!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...