InsomNina Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Snuppa er snart 9 uker og jeg har fått mensen igjen!! Fullammer gjør jeg også! Ble skikkelig skuffa nå, trodde jeg skulle slippe i mange måneder til. Hva med dere, når kom den tilbake?
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 Når vesla var 4mnd. Drittmensen ja! Får bli gravid igjen snart så jeg slipper unna Haha!
jlille Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 Her var gutten min 3 mnd'er, er akkurat ferdig med mensomgang nummer to:P Drittmensen indeed!! Det som er fint er at smertene er helt borte nå, før jeg ble gravid måtte jeg knaske tabletter og ligge mye pga at jeg hadde så vondt..
Gjest Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 Ble ferdig med renselesen etter 7 uker, så kom mensen etter 10 og varte i 1 1/2 uke. Nettopp ferdig nå og da bør det være lenge til neste gang! Møkk!
InsomNina Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2011 Jeg var ferdig med renselsen for 1 1/2 uke siden (altså 7 1/2 etter fødsel), så da kan dere tenke dere at jeg er lei av å blø! Er ikke aktuelt å bli gravid på leeeeeeenge, så nå tør jeg ikke ha sex heller. Fy f... så urettferdig dette er. Synes skikkelig synd på meg idag. Vondt i magen har jeg også! Hehe..
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 31. mars 2011 #6 Skrevet 31. mars 2011 Ooohhh.. Føler med dere! Og kjenner jeg får hetta bare ved tanken! Usj.. 4,5 mnd siden hun ble født og jeg frykter dagen det er tilbake :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå