Gå til innhold

To spm: Sove på magen og bytting av måltider

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.

Sprell ruller over på magen til alle døgnets tider. Ho klarer ikke å rulle tilbake igjen, og ho vil ikke ligge på magen når ho sover, så vi snur ho ørten ganger før ho sovner.

Nå i det siste har ho sovna på magen et par ganger, og det sies jo at det er greit siden ho snur seg selv. Jeg vet at ho er fullt ut i stand til å snu hodet sitt, men ho gjør det jo ikke? Har funnet ho sovende med ansiktet dypt begravd ned i madrassen/skinnet et par ganger. Er det greit, da? Det ser jo ikke helt greit ut...

2.

Vi skal begynne på babysvømming. Det er hver mandag klokka 12. Problemet er at ho spiser grøt i 11-tia, og vi må gå senest 11 for å rekke det. Ho sover mellom 10 og 11, så jeg får liksom ikke gitt ho grøten litt tidligere heller.

Kan jeg bytte om de to første måltidene de mandagene, sånn at ho spiser grøt til frokost klokka 8, og mme klokka 11 (flaska kan ho spise selv i vogna mens vi går), eller er det ikke "lov" å tulle med måltidene sånn?

Ho er 6,5 mnd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Tro om noen finner meg om jeg legger meg øverst"?

Skrevet

hei:) dette tror jeg skal gå helt fint, bytt om og prøv:) om det ikke går, så vil du fort merke det..jeg har selv byttet om noen ganger for og få kabalen til å gå opp;) og det gikk kjempefint:) men har stortsett faste rutiner da..men du kan jo begynne med å gi henne grøt hver morgen, så blir det ikke så mye tull da:)

Skrevet

hei:) dette tror jeg skal gå helt fint, bytt om og prøv:) om det ikke går, så vil du fort merke det..jeg har selv byttet om noen ganger for og få kabalen til å gå opp;) og det gikk kjempefint:) men har stortsett faste rutiner da..men du kan jo begynne med å gi henne grøt hver morgen, så blir det ikke så mye tull da:)

også ville jeg kanskje ha ventet til hun var sovnet, for så å rulle henne rundt på ryggen igjen:) for syntes ikke d hørtes så veldig kult ut viss du borrer nesen langt ned i madrassen nei!:/ viss hun ikke bruker så lang tid på å sovne da, så ser jeg ikke noe problem med å snu henne:)

Skrevet

Takk for svar.

Ha ha! Vi begynte opprinnelig med grøt klokka 8, men måtte bytte siden verken jeg eller sambo er morramennesker. Det tok rett og slett en evighet før en av oss fikk stått opp og lagd grøten :P

Men en dag i uka burde vi klare :)

Skrevet

hehe:D men da går d sikkert bra med en gang i uken!;) krysser fingrer og tær for deg jeg:)

ha ei super helg!:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...