Gå til innhold

dere som har blitt klippet under fødsel...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble klippet en del før vakuum, vet ikke om jeg revnet litt i tillegg. Hadde en del sting hvertfall. Hos meg gjorde det (veldig) vondt i akkurat 14 dager, da forsvant alt vondt over natten. Jeg hadde så vondt(noen sting som strammet veldig) at jeg ikke klarte å sitte normalt på disse 14 dagene, måtte halvveis ligge i sofaen.

Det strammet litt en god stund etterpå, men vondt eller ubehagelig var det ikke.

Høres ikke ut som det er SÅ ille hos deg, så sikkert ikke mange dagene til det gir seg.

det mest ubehagelige ga seg når stingene blei borte hos meg. var vel mellom 10 og 14 dager mins jeg å huske. merka at det stramma litt av og til en liten stund etter at stingene var borte også men det var så lite at jeg tenkte nesten ikke over det. var veldig godt å klare å sitte ordentlig igjen og ikke minst klare å tørke seg ordentlig etter do besøk uten å være redd for å komme borti stingene:) så du får bare være tålmodig og bite tenna sammen. du har nok en ukes tid igjen til det ubehagelige er borte.

lykke til:)

Første gang hadde jeg skikkelig vondt i 5-6 uker (men skal sies at babyen ble tatt med tang og jeg ble både klippet og fikk en stor ruptur). Denne gangen hadde jeg vondt bare en dag eller to. Lugget litt i stingene av og til i to ukers tid og nå, tre uker etter fødselen, er stingene borte og jeg merker ingenting.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...