Gå til innhold

ville dere kjøpt en kjole som mannen syntes er stygg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er så usikker på en kjole jeg har lånt. Mannen min sa han syntes det var så uvant å se meg i farger og ikke tettsittende klær...denne kjolen er trang over brystene og faller utover derifra, litt vid og lett....

 

jeg er så usikker, ville dere kjpt en kjole mannen deres ikke var helt komfortabel med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det hadde jeg ikke.

Om han har klær som jeg synes er grusomme og feil til en gitt anledning så går han ikke med dem.

derfor gjør heller ikke jeg det.

Vi vil jo være fine for hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Føler du deg vel i kjolen? Synd DU den er fin? :) Hvis svarene er ja, ville jeg nok kjøpt den ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvant er jo ikke det samme som stygg. Jeg kjøper klær som jeg synes er fine. Har opplevd at mannen min har kommentert senere at et plagg han egentlig ikke likte først virket finere når han hadde sett det på meg en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hvis det er slik at det er en type antrekk du ikke vanligvis bruker hadde jeg det. Og brukt den helt til han syntes den var fin :)

 

Hadde det vært et vanlig antrekk jeg vanligvis bruker som han syntes satt feil eller var mindre kledlig er det ikke sikkert.

 

Ja man pynter seg for hverandre, men først og fremst seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg føler meg snasen i et plagg, spiller det ingen rolle hva husets herre måtte mene ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men så er ikke alle menn med når det gjelder klær generelt sett heller da!

om du synes du er fin og føler deg vel i denne kjolen så synes jeg du skal bruke den.det er jo ikke sikkert mannen din synes den er stygg,bare uvant å se deg i slike klær.

så da er det på tide at han blir vant til å se deg i andre klær da!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det stadig vekk. Mannen min liker bare svart, brunt og grått. Det hadde klikket for meg om jeg skulle forholde meg kun til de fargene han synes jeg kler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart! Det viktigste er at jeg liker det og føler meg vel i plagget. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...