Gå til innhold

Babyfotografering i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips?

Tenker å få tatt noen bilder når han ligger naken på lammeskinn. Han har et sølvarmbånd med plate (navnet sitt på) og en liten fotball på.

Har med noen skift: snekkerbukse i dongeri (tenkte han bare skulle ha det)

En hvit og brun genser (hvite armer og ser ut som ei skjorte utenpå), dongeribukse og brun caps.

Har med noen leker og et pledd som jeg har strikket.

Regner med fotografen hjelper oss mtp om det blir for mye at gutten blir helt borte..

Så i dag er planen å sove, spise, kose, leke og bade. Og så dra i god tid slik at han blir kjent inne i lokalet.

Dette er babyfotografering, kan da foreldrene være med? Da blir det vel familiefotografering? Evt kan jo bare armene våre være med, hihi :)

Tips mottas med takk!

Gleder meg masse! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal på babyfotografering med vår gutt om halvannen uke og gleder oss også! Vi tenkte at mor og far også skulle være med på noen bilder.

Vi ble anbefalt å ta med nøytrale og klassiske klær uten skrift og symboler på. De pleide ikke å ta "naken" bilder men ha hvit brillebukse utenpå bleia.

De voksne som skal være med måtte også tenke på å ha nøytrale, klassiske klær.

Jeg tenkte å ta med noen helt lyse klær - elsker lyseblått og hvitt;)

og vi voksne skal ha hvite klær.

Blir kjempefint med smykke slikt du har tenkt:)

Lurte på å kanskje å ta med en bamse også, får se...

gleder gleder:)

Skrevet

Så artig. Har dere ikke noen bamser f eks eller noe som beskriver dere?

Jeg og søstra mi bruker å ta bilde hjemme med speilrefleks og får noen skikkelig kule bilder. Jeg og mannen er litt rocka så vi tok og la lillegutt oppå den akustiske gitaren til mannen. Bildene ble kjempefine :)

Nå spørs det hvor gamle barna er også selvfølgelig men liker originale bilder og ikke de som man ser "overalt". :)

Skrevet

Takk for svar og tips :) Skal finne frem noe hvitt tøy også :)

Ja, bamsen skal vi ha med ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...