siljesnupp med minisnupper Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 får nesten litt panikk av lukten av middag. spess stekt mat. så her i huset blir det laget to middager for tiden:) salat og pasta er det eneste som glir ned hos meg men kan jo ikke tvinge mannen og guttungen til å måtte spise det hver dag bare fordi jeg blir dårlig.. alt det rare man skal gå igjennom når man er gravid:) flere som har det sånn???
Villa villekulla Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 Kjenner meg igjen i det du skriver ja. Er heldigvis ikke like ille lenger. Men frem til uke 19-20 så klarte jeg ikke å være på kjøkkenet/stua når det skulle stekes mat. Men jeg klarte å spise litt av maten. Så de dagene sambo laget seg mat lå jeg enten å hvila i senga eller gikk meg en tur ut. Så det er veldig godt å sitte å spise middag sammen igjen
hildis :) Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 hahaha sånn har jeg hatt det i begge sv.skap. fælt altså! er i uke 15 nå og det har begynt å avta litt, men kjenner sneven men jeg kan spise rømmegrøt og suppe i tillegg til pasta og salat da kjøttmat som er verst.
Gjest Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 Slik har jeg det også. Er i uke 23 og sliter med kvalme (endaaaa!!). Middagslukt med kjøtt er helt for jævlig! Spiser sånn "mild" midddag, som ikke lukter noe. Vil dette gå over??
J3F Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 Akkurat likt her. Må ha kjøkkenviften på full speed og vinduene på vidt gap når middag blir laga...! Takler ikke matlukt i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå