Gå til innhold

Wish mee luck i dag!! Har møte med nav i dag og saksbehandleren er en idiot:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men har heldigvis med meg advokaten min så får håpe brødhue kan ta seg sammen for engangs skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva faen?

Trenger vel ikke være trygdesnylter for og ha en idiotisk saksbehandler??

Det fins mange av dem på nav kontor gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det finnes ikke mange idioter på NAV-kontorer. Det finnes derimot mange dumme klienter som innbiller seg at det er saksbehandlerer på det lokale NAV-kontoret som bestemmer hvilke ytelser man får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men jeg er hverken trygdesnylter som noen vil påstå, her handler det om at saksbehandler rett og slett er inkompentent og dermed må jeg ha med advokaten som også er ekspert på trygderett for og fortelle vedkommende hva lover sier!

 

Jeg prøver heller ikke og snylte til meg stønader jeg ikke har rett på, men selv saksbehandlere på nav må følge loven og ikke tolke den slik de tror den er!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når Nav ansatte "glemmer" og sende inn søknadene dine på trass, bryter taushetsplikten sin og oppfører seg jævlig dårlig og uprofft så er det klientens feil? jasså.

Her er det også ofte sånn at det er saksbehandler som bestemmer hva man får avslag på osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du dum? Spørsmålene din er helt urimelig, tåpelige og har absolutt ingen relevanstil det jeg skrev.

 

Jeg skrev det sitter ikke MANGE, jeg skrev ikke det er INGEN.

 

Jada, ditt NAV-kontor har nok helt egne regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...