Gå til innhold

Inspirert av en annen tråd: Er ikke mennene deres opptatt av å pleie seg selv med kremer etc.?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært sammen med gutter som bruker både øyekrem, ansiktskrem, stæsj i håret etc. X`en min brukte også selvbruningskrem i ansiktet og farget både vipper og bryn mørke.

 

Jeg synes slike ting er viktige, men så har jeg kanskje en tendens til å falle for litt "femi" menn... Synes f.eks. Terje Schrøder er en pen mann!

 

Er det bare meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper virkelig det bare er deg ja;-) hadde mannen min brukt selvbruningskrem og farget vipper og bryn, eller håret for den saks skyld, hadde jeg virkelig begynt å lure!

 

Han smører fuktighetskrem i ansiktet når han er VELDIG tørr, men vil helst slippe. Han har i det siste begynt å bruke balsam i håret, og det ler vi litt av / jeg mobber han litt... Jeg har en barsk, kjekk og muskuløs mann, ikke en venninne med feil kjønn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud,hadde mannen min begynt å farge både det ene og det andre hadde jeg tatt han for å være homo!!

 

men jeg plaga han til å begynne med øyekrem og ansiktskrem.han trenger jo ikke å se eldre ut enn det han er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han steller pent med ansiktet sitt. Bruker endel kroner på riktig shavegel og kremer. Han har veldig sensetiv hud og jobben hans krever at han barberer seg vær dag.

 

Ellers så er han en mann med stor M :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ledd meg ihjel om mannen skulle begynt å farge vipper og bryn, brukt selvbruningskrem og hatt strengere ansiktskrem regime enn meg. Faen så usexy! Jeg vil ikke ha en kone...

 

Terje er et av de minst sexy menneskene jeg vet om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er nå litt søte som synes det er "homo" å ta vare på seg selv, enten en er mann eller dame...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ingenting å å gjøre med å ta vare på seg selv å farge vipper og bryn og det å bruke selvbruningskrem. Det handler om forfengelighet. Tar man vare på seg selv bruker man ikke den formen for kjemikalier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei, det kan jeg trygt si at han ikke er! Det er nesten flaut, men da vi ble sammen (han var nesten 30!), trodde han at Eau de toilette var det samme som deodorant... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset bruker ingen av oss slike kremer og stæsj. Vi bruker solkrem når det trengs og en håndkrem til dager vi får veldig tørre hender som ved hagearbeid ol. Fargen på hud, hår og vipper er våre egne. Liker det klart best sån. Terje Schrøder aner jeg ikke hvem er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spjåke seg ut er ikke å ta vare på seg selv. Å ta vare på seg selv er å spise sundt og variert, få nok trening, nok søvn ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han bruker fuktighetskrem om vinteren fordi han blir tørr, ellers ikke noe. Og det hjelper ikke hva man sier i likestillingens navn: for meg hadde en mann som brukte øyekrem, selvbruner og farget vipper og bryn mistet all maskulinitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ne, han bruker ikke slikt og jeg syns det er usexy. Syns godt han kan ta vare på seg selv, men å farge vipper og bryn og selvbruningskrem er i overkant. Men jeg tiltrekkes ikke av femi menn, jeg tiltrekkes av barske menn, og da heller skjeggete enn glætte. Heldigvis er vi foskjellige. Hadde vært morsomt om de som svarte på denne tråden kunne gi et eksempel på menn som er tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært morsomt. :-)

 

Forstår jeg har en litt spesiell smak i menn... ;-)

 

Har datet en del menn, og mange av dem har jeg faktisk lurt på om er homo! Inkludert han x`en min som farget vipper og bryn....

 

Jaja... godt vi alle ikke går etter samme type menn da!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nå fortsatt at dere er kjempesøte som mener at kun trening og kosthold er å ta vare på seg selv. Tenk så enkelt å ha så snevre definisjoner!

 

Ps. Bruce Willis er en kjekking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et farge vpper og bryn å ta vare på seg selv? Ja da har i forskjellige definisjoner på ivaretaking. For meg er det forfengelighet. Og ikke noe galt med det, men kall det for det det er. I vår familiesituasjon i dag, er det å ta vare på seg selv å sove, spise til faste måltider og forsøke å trene en gang i blandt. Vi hadde fått problemer dersom far (eller mor) skulle satt av tid til egen grooming av forfengelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, for det å farge øyebrynene og kline kjemikalier i ansiktet hver dag forlenger nok levetiden betraktelig... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slå opp definisjonen av å ta vare på seg selv, du...mer nyansert enn midler for å forlenge levetiden...

 

Tenk å være så redd for velstelte mennesker!

 

Kjempesøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en merlig argumentering. Kjempesøtt? Det passer ikke min smak. Er det søtt? Jeg blir heller ikke tiltrukket av alkoholikere, rusbrukere, bifile, kommunister, FrP'ere, sneversynte, brølaper, feminine menn, lange hengslete menn, menn med pianofingre og lista er kjempelang. Hvordan e dette søtt for deg?

 

Noen ting har jeg et vanskelig forhold til, andre ting stemmer ikke med mine verdier, aktiviteter og interesser. Jeg bruker ikke tid på sminke, voksing, bruning, farging osv. Hadde vanskelig skulle sett meg i et forhold til en mann som er over gjennomsnittet opptatt av dette. Det er ikke innenfor mitt interesseområde. Derav helt naturlig at jeg ikke tiltrekkes menn med slike interesser. Trening, kosthold, rutner er flott. Sminking, doping er ikke flott.

 

Så, om du tror at man er underutviklet som urbant menneske fordi jeg ikke vil ligge meden mann full av brunkrem, så syns jeg det er søtt (tydeligvis), så velger du din sengekamerat etter dine interesser og ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at man ikke er tiltrukket av noen betyr ikke at man er redd, eller er det noe jeg har gått glipp av. Da er jeg nok redd svært mange mennesker, og burde kanskje få hjelp for min redsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke tid til å komme med flere innlegg her. Må gå og ta på meg fuktighetskrem og legge sminken min.

 

Jeg bruker nemlig heller litt tid på det enn på å sitte på BiM.

Og etter på skal jeg ut på trilletur for å trene litt.

 

Ha en lovely day!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har tørr hud og tar iblant fra min ansiktskrem (ser det da han putter hele fingeren i og tar en real dosis), men det var det. Han barberer seg hver dag og er veldig renslig, men bruker verken gelé i håret, selvbruningskrem eller farget vipper. Han er veldig pen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...